Coraz bardziej sie skłaniam do kupienia go. Wypróbuje go na ślubach
Ciekawe jak szybko będzie spadać cena.
Coraz bardziej sie skłaniam do kupienia go. Wypróbuje go na ślubach
Ciekawe jak szybko będzie spadać cena.
Radku, mogłeś jeszcze (oficjalnie) zapytać o nową matrycę (szczególnie o DR oraz zachowanie przy ISO > 400) oraz zmiany w AF w stosunku do modeli z linii 3xx/4xx/5xx. To moim zdaniem jeden z poważniejszych atutów pierworodnego Exx 4/3.
Co do technicznych kwestii nagrania, to oprócz drugiej kamery i łączonego tła mógłbyś jeszcze pomyśleć o zmianie jingla w podkładzie na dłuższy, lub mniej rytmiczny - MZ jego monotonny, nieco drażniący charakter zbyt mocno wkrada się w Waszą rozmowę.
Poza tym: Świetna robota ! Doskonały pomysł i dobre wykonanie. O wiele przyjemniej zobaczyć porządny wywiad czy opis techniczny, niż nudnawe testy poparte sproszkowanymi danymi. Czyżby słynny Pan z Cameralabs miał poważną konkurencję ?
Pozdrawiam !
Telepie Ci się lampa ? Sprawdź to !
http://forum.olympusclub.pl/showthre...a+stopki+lampy
Jeśli poznałeś kobietę swoich marzeń, to od razu zapomnij o jakichkolwiek innych !
Hmmm, pytałem o rzeczy nowe, te które mogliśmy sprawdzić/wcześniej przetestował Jacek. Fakt, że 11 pól AF w stosunku do serii 3/4/5xx jest znaczącym postępem, ale na E-30 spojrzałem z perspektywy E-3. Niemniej, dzięki za uwagi. Postaram się w przyszłości.
Z muzyką sprawa nie jest prosta. Kamera, akurat tak się złożyło, że miałem do dyspozycji tylko duet HD/DV, ale muzyka... Dłuższe kawałki są pierońsko drogie. No, ale spróbuję jeszcze jakąś kasę na podkłady muzyczne wyskrobać.
Pozdrawiam
Radosław "Radio Erewan" Przybył
http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
* Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto
Szkoda że nie ma na forum Piotra Rubika, ten to dopiero podkłady robi
A tak na serio - pokusiłbym się o miks dźwięku z mniejszym udziałem tła, lub z udziałem dynamicznym, tj. w scenach w których nikt nic nie mówi bo n.p. mruga sobie lampa ciut w górę, później w trakcie rozmowy - odpowiednio niżej.
Na moje oko portal zrobi karierę. Siły, wiary i cierpliwości w dążeniu do doskonałości życzę. I mniejszej liczby takich zawracaczy, jak ja
Odnośnie E-30 - wiewiórki z "Amateur Photographer Magazine" donoszą, że G-1 ma lepszy DR od Canona 50D, Nikona D300 i D90. Jeszcze nigdy tak bardzo nie lubiłem wiewiórek !
Telepie Ci się lampa ? Sprawdź to !
http://forum.olympusclub.pl/showthre...a+stopki+lampy
Jeśli poznałeś kobietę swoich marzeń, to od razu zapomnij o jakichkolwiek innych !
Radosław "Radio Erewan" Przybył
http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
* Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto
Wiewiórki są ślepe albo pijane.
http://www.imaging-resource.com/PROD...CG1IMATEST.HTM
Nikon D90
(Adobe Camera Raw 4.6b) 9.27
Canon EOS 50D
(Adobe Camera Raw 4.6) 8.06
Panasonic DMC-G1
(Adobe Camera Raw 5.2) 7.32
Tak mi się portal spodobał, że aż mi się tryb punkciarza uruchomiłDołączam do klubu gromowładnych (a raczej do jego części pod tytułem "mądry Polak po prezentacji"), dla dobra Portalu.
Co do DR w E30 - opierając się na danych stanowiących że matryca systemu 4/3 ma powierzchnię 225mm kwadratowych, APS-C Canona ma ich 329 a w Nikonie jest aż 370, wychodzi po przeliczeniu że gęstość upakowania pikseli w przypadku matrycy G1 (więc i E30) jest o ~16,5% wyższa niż w przypadku 50D, i ~60% wyższa niż w przypadku D300 oraz D90. O ile w pierwszym przypadku można założyć że wyższość DR w G1 wynika po prostu z lepszej matrycy, o tyle w drugim możemy mówić o cudzie, w skład którego mogą wchodzić odmienne kryteria pomiaru dla poszczególnych systemów, lub mocniejsze niż w C i N zaangażowanie procesora G1 w obróbkę obrazu. Poprawcie mnie jeśli się mylę, a chciałbym
Pozdrawiam
EDIT: Qbic > nie spojrzałem przed wysłaniem. Rzeczywiście, ktoś im na święta porwał orzechy, i jedzą "wzmocnione" z poprzedniej jesieni![]()
Telepie Ci się lampa ? Sprawdź to !
http://forum.olympusclub.pl/showthre...a+stopki+lampy
Jeśli poznałeś kobietę swoich marzeń, to od razu zapomnij o jakichkolwiek innych !
Kompakty Fuji mają stosunkowo duży DR, chociaż matrycę mają kilkukrotnie mniejszą, niż 4/3. To wszystko kwestia technologi...
Trochę się pogubiłem w informacjach o obiektywach, które będą ostrzyć w E-30 na zasadzie detekcji kontrastu. Nowe obiektywy wraz z 14-54 II będą tak ostrzyć. Do starszych ma wyjść firmware dodające tą funkcjonalność. Tu pytanie - wszystkie starsze ZD to dostaną czy tylko wybraneJeśli wybrane to które (np. starszy 14-54?)
Rozumiem, że z tymi obiektywami, które będą ostrzyć po kontraście w E-30, będzie również działać AF w micro4/3 za pomocą opcjonalnego adaptera
![]()
Na razie wszystkie nowe (9-18 i 14-54II) ostrzą, więc można przypuszczać, że inne nowe także będą.
Była tylko mowa, że będą się starać, także prawdopodobnie niektóre szkła nigdy nie będą ostrzyć po kontraście (np. 14-54, skoro zrobili jego nową wersję, tylko żeby takie coś dodać).Do starszych ma wyjść firmware dodające tą funkcjonalność. Tu pytanie - wszystkie starsze ZD to dostaną czy tylko wybrane![]()
Praktycznie na 100% można powiedzieć, że tak. Zapewne jednak wolniej niż dedykowane szkła do micro4/3.Rozumiem, że z tymi obiektywami, które będą ostrzyć po kontraście w E-30, będzie również działać AF w micro4/3 za pomocą opcjonalnego adaptera![]()
Moja gra Aether Collector niedługo wychodzi na Steam - http://magory.net/aether