Płacisz - masz. Zupełnie jak medale targowe.
Płacisz - masz. Zupełnie jak medale targowe.
Rolleicord, Canon
flickr
Hehe, tez sie usmialem z tych tytulow. Fuji X1 dostal etykiete "professional" pewnie dlatego, ze Fuji dalo mu w nazwie "Pro", bo szybkosc AF i brak uszczelnien kompletnie do tego nie pasujaA juz dodanie wszedzie "European", kiedy zaden produkt nie jest z Europy...
![]()
Pozdrowienia
Sylwek
the convert
Nowa strona o omd i nowi ambasadorzy aparatu:
http://olympusomd.com/pl-PL/
~ wytaptane z tf300@Tapatalka2![]()
Jak tam nowa? Ameryki nie odkryłeś. Ja tam zaglądałem już kilka miesięcy temu![]()
Dobrze, że ambasadorem nie został Justin Bieber![]()
"Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA
Just in Bimber?
A tak z zupelnie innej beczki. Czy czarny OM-D to ma te czern anodyzowana jak Leica czy stare dobre Minolty analogowe? Czy srebrny w srebrnym to "goly" metal?Tak pytam, bo jeszcze nie zdecydowalem o przesiadce na OM-D, a juz mysle jaki kolor wybracKazdy ma swoje zady i walety. Czarny wyglada bardziej zawodowo, srebrny bardziej klasycznie. I o ile srebrne 12/45/75 wygladaja dobrze na czarnym, to za to idealnie na srebrnym. Do tego 12-50 srebrny wydaje sie bardziej plastikowy niz czarny, a raczej nie ma zestawow srebrny OM-D + czarny 12-50? No i nie wiadomo jak z trwaloscia czarnej farby jesli to nie anodyzacja. Hmmmm...
Pozdrowienia
Sylwek
the convert
sylwiusz -bierz srebrny ma ładniejszą strukturę przedniej okleiny i i mniej śliską niż w całkowicie czarnym. Jak na razie nic mi nie schodzi. Z czarnym 12-50 komponuje się bardzo ładnie
Załącznik 68446