Zaglądnijże! - http://www.mariuszsarzynski.pl/
Wiem, wiem, ale lepszy 1 filtr na razie niz brak takowego w ogole
Mialam nakrecana polowke i niestety, marne to bylo... Na 14mm bylo cos widac, dla slaaaaabo...
// wschodow nie zrobie, bo nie wstane tak rano ;p
// zachodow nie zrobie, bo nie mam za bardzo fajnego miejsca ;p
Alicja & E-330/14-45/40-150/FL50R & D7000/18-200/70-200f2.8/50f1.4
My life is brilliant (-: But it's time to face the truth... Umiesz liczyć? Licz na siebie.
dla mnie problem zbyt dużego kontrastu np nieba z lasem kończy się przy wywoływaniu w Camera Raw - podciągnięciem nieco cieni i ewentualnie poruszam paroma innymi suwakami. W ostateczności pozostaje wywołać RAWa 2x, osobno dla nieba i lasu a następnie wygumkować na warstwach np jasne niebo. Tylko...komu się chce? (mi!!!!)
Co do praktycznego zastosowania filtra szarego to jest on dla mnie niezbędny do pracy w studio. No bo jak inaczej pracować na f1.8?
edit. Dog Master = nie masz fajnego miejsca w Gdańsku??????????
Wlasnie, trzeba robic w RAWach i sie potem z nimi bawic
Ano nie mamKolo mnie na zachodzie sam las, a morze - do Gdyni bym musiala podjechac, na klif, w okolicy nic nie ma fajnego...
Alicja & E-330/14-45/40-150/FL50R & D7000/18-200/70-200f2.8/50f1.4
My life is brilliant (-: But it's time to face the truth... Umiesz liczyć? Licz na siebie.
Zaglądnijże! - http://www.mariuszsarzynski.pl/