ok, bez AF, bez AF czasami można się obejść, a ja lubię (skoki przez przeszkody fotografowane treningowo) mieć serię 8-12 (w zależności od konstrukcji) klatek na sekundę zamias 6-ciu
http://www.optyczne.pl/porownaj.php?...1845&add4=1859
ok, bez AF, bez AF czasami można się obejść, a ja lubię (skoki przez przeszkody fotografowane treningowo) mieć serię 8-12 (w zależności od konstrukcji) klatek na sekundę zamias 6-ciu
http://www.optyczne.pl/porownaj.php?...1845&add4=1859
Jest - za zestaw dający mi zbliżone ogniskowe (D610+Tokina 16-28 F2.8 + Nikkor 35F1.8 + Nikkor 50F1.4 + Nikkor 85F1.zmieszczę się w 12000, a jak strasznie będę chciał sobie kupić jakiegoś zooma na wakacje, to na pewno znajdę coś w Nikkorach, Tamronie, Tokinie czy Sigmie ... zarówno na rynku pierwotnym jak i wtórnym - na taki wybór póki co w Fuji nie mam co liczyć.
No ale znowu odjechaliśmy zbyt mocno od Naszego bohatera - E-M1
---------- Post dodany o 10:44 ---------- Poprzedni post był o 10:41 ----------
Dla mnie po powrocie do domu i zgraniu całej karty wybieranie najlepszego ujęcia z 6 było już mordęgą - z 10 bym już nie zdzierżył![]()
Pozdrawiam, Robert
Był sobie Olek, piękny, wielki, czarny Olek z całą kompanią braci ...
... a jest ... żółta łódź podwodna ....
No chyba właśnie nie, bo w swojej klasie jakościowej cenowo wypadają dość rozsądnie (poza m.in. XF 10-24, który cenę ma z czapy, moim zdaniem, ale niestety konkurencja m4/3 mu nie ustępuje). Za X-E1, Samyanga 12 mm, XF 23 i 56 zapłacisz mniej więcej tyle samo, ile za 6D, 17-40, 35 f/2 i 85 f/1,8. Masz tę samą "zdolność noktowizyjną"w dużo mniejszej formie. Rozumiem, że każdy z nas chciałby zapłacić jeszcze mniej, ale o cenie należałoby się wypowiadać w odniesieniu do całej oferty rynkowej, a nie subiektywnego przekonania o tym, ile to jest drogo, a ile tanio.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Pozdrawiam, Robert
Był sobie Olek, piękny, wielki, czarny Olek z całą kompanią braci ...
... a jest ... żółta łódź podwodna ....
ja nie o tym - tylko o robieniu zdjęć żeby mieć dokumentację po treningu - przy 8 lub 12 klatkach na sekundę masz większą szansę złapania kluczowych faz skoku niż gdy klatek jest tylko 6. A focus ustawiasz stały i finito, nie chodzi o artyzm a dokument, który zostanie pewnie obejrzany raz i po wyciągnięciu wniosków skasowany.
W internecie nie szukam miłości i akceptacji. Te tematy załatwiam w realu. W internecie szukam partnerów do dyskusji.
Aktualnie odpoczywam na autobanie.
Ale sie zaczal temat, sluby, mniam, mniam, pozywka dla trolli
Szczerze? dobrze, ze zaden prawdziwy artysta raczej nie zajrzy do tego watku, pewnie mialby ubaw
Z tym iso 6400 na slubie i lampie, to tez pierwsze slysze, to juz dajhardy robio na kitach.
Chyba wlacze sledzenie watka, ciekawie sie zapowiada, pewnie dowiem sie paru fajnych rzeczy, jaki jest najlepszy sprzet, w najlepszej cenie, a zdjecia i tak sie zrobi w szopie.
pozdroofka
Member of ABCDEFG Polska. 15% miesiecznie bez ryzyka! Zapraszam.
Hej,
Na szczęście Olki nie są stworzone do sportu i ślubów, więc nie spodziewałbym się dyskusji o wyższości gruszek nad jabłkami czy czegoś w tym stylu![]()
A dyskusja o cenach musiała się pojawić - na tym forum to jest jak księżyc w pełni - nie unikniesz
Wieczorem postaram się wrzucić trochę sampli, to może jeszcze coś ciekawego wyjdzie![]()
Pozdrawiam, Robert
Był sobie Olek, piękny, wielki, czarny Olek z całą kompanią braci ...
... a jest ... żółta łódź podwodna ....
Nie 6400, tylko 1600 - ktoś nie doczytał, a potem już poszło w eter... Jak masz takie warunki, że np. na iso pierdyliard bez lampy nie da się uzyskać odpowiednio krótkich czasów, to nie schodzisz do iso 100 i nie walisz lampą z pełną mocą, tylko do iso 1600 a lampa ledwo co błyska, żeby tylko zamrozić ruch, ale żeby nie zdominować szczątkowego oświetlenia zastanego. A czym się różni zdjęcie na niskim iso z lampą od tego na wysokim iso z lampą, to już fotograf ślubny pracujący w warunkach, w którym jest jakieś światło zastane budujące klimat (choćby stroboskopy dyskotekowe), powinien wiedzieć.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb