Ciekawi mnie Pinhole dumnie tkwiący w Twojej stópce, może coś z niego zademonstrujesz?
Ciekawi mnie Pinhole dumnie tkwiący w Twojej stópce, może coś z niego zademonstrujesz?
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
Pinhole - kilka zdjęć:
http://www.flickr.com/photos/gibberp...7629125559452/
Rolleicord, Canon
flickr
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
Dziękuje za miłe słowa. Tak to wyszło, sporo przypadku w fotografii otworkowej. Ekspozycja na oko, kadrowanie na oko.
Rolleicord, Canon
flickr
Bylo?
Ektar, psix, zeiss wolane starym epsonem
http://farm6.staticflickr.com/5173/5...1abc4a2a_z.jpg
Pozdrowionka
Member of ABCDEFG Polska. 15% miesiecznie bez ryzyka! Zapraszam.
Oraz analogowa dywersja![]()
http://farm4.staticflickr.com/3519/5...fa01d9a9_z.jpg
Member of ABCDEFG Polska. 15% miesiecznie bez ryzyka! Zapraszam.
Ciekawy pomysł
---------- Post dodany o 11:35 ---------- Poprzedni post był o 11:27 ----------
Strzały w bunkrze, przy braku doświetlenia. Nie spodziewałem się, że w ogóle coś wyjdzie
Wyostrzałem w PSie i przekonwertowałem na B&W, albowiem z kliszy Kodak BW400CN mają zielonkawy posmak. Ale na matowym papierze wyszły idealnie.
Ostatnio edytowane przez jarek_gd ; 30.01.13 o 16:37
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
Janeczek, pierwsze było, ale miło sobie przypomnieć. Fajnie te kolory Ektar oddał. Drugie to z analoga ? nie wygląda.
Jarek - z bunkra pierwsze b. fajne. Faktycznie Kodakowski negatyw B&W do C-41 jest trochę słaby, Ilford XP2 400 bije go na łeb, no i można skanować z ICE.
Rolleicord, Canon
flickr
Sprawdzalem wasza czujnosc, to drugie oczywiscie to sigma.
Pozdrowionka
Member of ABCDEFG Polska. 15% miesiecznie bez ryzyka! Zapraszam.
Wygląda za gładko, saturacja jak w Velvii 50, ale brak gęstych cieni charakterystycznych dla diapozytywu Ciebie zdradził, HA!
Rolleicord, Canon
flickr