Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: E-620 -kupić czy też nie?

| OlyJedi Awatar JacekO
    Mieszka w
    Radom
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria

E-620 -kupić czy też nie?

Witam wszystkich i proszę o poradę.
    Na początek powiem, że jestem amatorem i planuję kupić lustrzankę. Od jakiegoś czasu przeglądam rożne fora pytam znajomych i im więcej opinii tym więcej wątpliwości.
    Aparat powinien kosztować w granicach 3000zł i powinien wystarczyć na jakiś czas (oczywiście z możliwością dokupienia nowych obiektywów). Jego przeznaczenie to zdjęcia amatorskie z wycieczek, fotografie rodzinne itp.
    Właściwie to wybieram między nikonem 5000d, canonem D500 i właśnie E-620. Wybrałem się do sklepu obejrzałem wszystkie trzy i wydaje mi się że E-620 jest mi najbliższy. (Olympus E-620 + 14-42 mm + 40-150mm)
    Naczytałem się wiele o wyższości innych marek (canon, nikon) nad Olympusem i dlatego proszę o opinie na temat mojego wyboru. Zależy mi na opinii osób które takim (podobnym) sprzętem się posługują.

Ps. wiem że podobne watki już były ale 3000zł to sporo kasy i chcę się upewnić.
    Ostatnio edytowane przez JacekO ; 16.08.09 o 21:33

EuroLiberty
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez JacekO Zobacz posta
    Wybrałem się do sklepu obejrzałem wszystkie trzy i wydaje mi się że E-620 jest mi najbliższy. (Olympus E-620 + 14-42 mm + 40-150mm).
    Jakiej opinii się spodziewasz na forum Olympusa?

Czy koniecznie musi być E-620? Sprawdzałeś E-520? Obecnie zestaw
    Olympus E 520 z 14-42mm f/3.5-5.6 i 40-150mm f/4.0-5.6 kosztuje 2250zł. Na Twoim miejscu kupiłbym właśnie E-520.

OR | Honorowa wystawa Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar k@czy
    Mieszka w
    38° 59' 1.46" -94° 44' 16.274"
    Siła reputacji
    157
    Moja galeria
    Ps. wiem że podobne watki już były ale 3000zł to sporo kasy i chcę się upewnić.
    co do czego chcesz sie upewnic?
    a jak ci podpowiem zle, to bede ci musial oddac kase?