E-M1, E-PL1, Panasonic 12-35, 35-100, 60mm makro, 50-200, Vightlander 25mm, Sigma 150mm makro i worek pomniejszych manuali ... i na co mi to wszystko?
"To dlaczego tej matrycy nie ma kurna w GX7 ja sie pytam???"
Być może jest, tylko nie ma patentów na tak wyrafinowane przetwarzanie sygnału jak to potrafi Olympus zrobić?
chociaż... gdyby były czujniki fazowe to Panasonic by się tym chwalił... Ja bym jednak popatrzył na to jeszcze inaczej - jeśli to prawda że E-M1 ma znów matrycę z Panasonica to wygląda że firma ta potrafi produkować matryce o dużej efektywności poszczególnych pixeli, a jeśli tak, to może wkrótce doczekamy się czasów gdy wykrese testowe na DxOMarku będą dla Panasonica lepsze niż dla Olympusa? nie ma nic lepszego niż zdrowa konkurencja pomiędzy producentami![]()
"Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA
Na 43R jest info dla Janko
Oly pracuje nad aktualizacją oprogramowania sterującego aparatem. Aktualizacja ma zmienić 3 stopniową skalę dźwięku na 21 stopniową.
Jak dadzą jeszcze 28 megabitów oficjalnie rezygnuję z GH4 i płacę w te sam dzień JK.
Tak, słuchaj mój też to ma.
Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko cały dzień Plejstejszyn.
Niech se będzie nawet jednostopniowa, ale STAŁA. Ostatnio nagrywałem zupełnie amatorsko (tzn. dla kilka osób na fejsa) jakiś mały koncercik znajomych i kompresja dynamiki zmasakrowała dźwięk. Przypominają mi się tu nasze rodzime Kasprzaki z dynamiką 50dB w porywach, ale tak ukształtowaną stałą czasową kompresji, że praktycznie nie było słychać jej działania. Ale wtedy projektowali inżynierowie, a nie marketingowcy![]()