jak kupie na pewno sie pochwale i zadomowie sie tu na dluuuzej
A co do macania, to jeszcze sie wybiore dokladnie wszystko potestowac, bo poki co tylko tak wstepnie macalem wylaczone aparaty
jak kupie na pewno sie pochwale i zadomowie sie tu na dluuuzej
A co do macania, to jeszcze sie wybiore dokladnie wszystko potestowac, bo poki co tylko tak wstepnie macalem wylaczone aparaty
Ja zawsze jak kupuje coś nowego to idę do zaprzyjaźnionego FJ w moim mieście i sprawdzam każde interesujące mnie body organoleptycznie oraz pstrykam zdjęcia testowe z różnymi dostępnymi szkłami. To pomaga w podjęciu decyzji.
Ważna jest też ergonomia puszki,w końcu jakiś czas będziesz z niej korzystał.
pozdr.
R/
Kupię 100-400mm lub zamienię za Panasonic 70-300mm
Z tego co kolegą napisał wyżej, najlepszym rozwiązaniem jest em10 mark 2.
Lepiej wziąć tańszy korpus i ciekawsze szkła, niż bujać się z kitem.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Ta stabilizacja jest przereklamowana. Po pierwsze: AUTO ISO nie pozwala z niej w pełni skorzystać, trzeba schodzić z czasem manualnie. Po drugie: w praktyce statyczne sceny zdarzają się bardzo rzadko, więc i tak trzeba pracować na krótkich czasach, na których lepsza stabilizacja do niczego się nie przyda.
Stablizacja z E-M10 I zupełnie wystarczy, szczególnie z jasnym szkłem.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
A jakie jest realne zastosowanie dla 600 mm i 1/2 s, nie licząc zdjęć testowych z parapetu?![]()
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Ale nie odbiegajmy od układu odniesienia. Parę złotych zaoszczędzonych na kupnie najtańszego OMD nie pozwoli na zakup lepszego szkła. To prawie jak egzegeza perykopy.
Patrz mi na usta - wydajniejsza stabilizacja jest bardziej użyteczna niż słabsza stabilizacjaW mojej amatorskiej twórczości była często gwarantem udanego zdjęcia, bo niestety częściej można sobie pozwolić na obiektywy ciemne niż jasne.