Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Torba + ksiazka

Siła reputacji
    16
    Moja galeria

Torba + ksiazka

witam
    po dlugim oczekiwaniu zostalem posiadaczem OM-D E-M10 Marka II z obiektywami 14-42, 40-150.
    jestem totalnie nowicjuszem (choc dosc szczesliwym), a jedyny aparat jaki mialem to ten w telefonie )
    stad pozwole sobie zadac kilka pytan do madzejszych

- czy ma ktos podobny zestaw i moze doradzic jakas torbe dobrze pasująca, cos niewielkiego (tylko ten zestaw w torbie - nie chce torby o dwa numery zaduzej), taka na dlugie wycieczki po gorach, w moim miescie nic nie ma, bede zmuszony cos kupic przez neta i nie bede mial mozliwosci spasowania
    - czy jest jakas ksiazka dla poczatkujacych napisana jezykiem zrozumialym dla laika (te iso, czasy, przeslony - czarna magia)
    - powinienem cos jeszcze dokupic, jakis szmatki do czyszczenia, czy inne akcesoria

kupilem aparat, mam checi, ide w plener - i co dalej??? - dobrze ze jest opcja auto
    Ostatnio edytowane przez MB1 ; 25.02.16 o 08:24

| OlyJedi Awatar luzaczek82
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Siła reputacji
    53
    Moja galeria
    Witaj.Najpierw zacznij od przestudiowania instrukcji aparatu.Co do książki to mogę polecić Poradnik Fotograficzny Ross Hoddinott.Napisana fajnym językiem.Torba może lowepro Event Messenger 100(albo większy 150).Mam i jestem zadowolony.Powinieneś tam zmieścić swój sprzęt.Miłej zabawy nowym sprzętem.
    Ostatnio edytowane przez luzaczek82 ; 25.02.16 o 09:33

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar szafir51
    Mieszka w
    Wrocław
    Siła reputacji
    223
    Moja galeria
    Też miałem Lowepro Event Messenger i myślę, że będzie dla Ciebie odpowiednia.

| OlyJedi
    Mieszka w
    Gdańsk
    Siła reputacji
    276
    Moja galeria