Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 108

Wątek: D750... Nikon znowu dał ciała

  1. #41
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    179
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    W przypadku napraw gwarancyjnych nie ma wyboru - sprzęt kupiony w Polsce trafia do serwisu w Polsce.
    Czyz to nie bylo by piekne.

    A sprzet zakupiony w Bangladeszu do serwisu w Bangladeszu,zakupiony w USA do serwisu w USA.Dlatego pisalem,ze sciagamy z kranca swiata bo taniej a slemy u nas bo nalblizej.Pewnego dnia statystyki powiedza,ze zakupiono w Polsce 500 aparatow a w serwisie naprawiono w Polsce 6845 sztuk.

  2. #42
    | OlyJedi Awatar tomek s
    Dołączył
    Dec 2006
    Mieszka w
    wawa
    Posty
    386
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    No tak, ale czy to zwalnia serwis z wysokich standardów obsługi ?
    Pozdr
    Było żółto, czerwono, a później Fuji wykończyła czerwona zaraza
    Jest też czarny aparacik z firmy od telewizorów

    foto Stankiewicz Tomasz


  3. #43
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    ...Dlatego pisalem,ze sciagamy z kranca swiata bo taniej a slemy u nas bo nalblizej...
    Nie wiem, jaką politykę serwisową stosuje Nikon, ale sądzę, że podobną, jak w przypadku Olka - bezpłatna naprawa gwarancyjna możliwa jest wyłącznie na terenie handlowym, w który został zakupiony aparat (np. serwis gwarancyjny w Europie, jeśli zakup dokonany był w Europie). Jeśli mówimy o naprawach odpłatnych, to masz całkowicie rację - klient płaci i wymaga (tak mówi teoria). Mając na sercu świętą zasadę biznesu: "O konkurencji mówi się, albo dobrze, albo wcale", na temat polskiego serwisu inkryminowanej marki nie napiszę ani słowa.

  4. #44
    | OlyJedi Awatar nyny
    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    5.144
    Siła reputacji
    201
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez tomek s Zobacz posta
    Nyny, ciekawe czy tak będziesz gorliwie bronił jedynej i najlepszej marki jak padnie na Ciebie i będziesz się bujał z naprawami, oczywiście nie życzę Ci tego
    Nie bede biadolil, po prostu spakuje do pudeleczka i podesle do dojczlandu na naprawe.
    Mam to szczescie, ze mam klika puszek zoltego i olka wiec focic mam czym w oczekiwaniu na naprawe

    pozdro
    Ostatnio edytowane przez nyny ; 29.12.14 o 18:27
    W tym miejscu ludzie chwala sie sprzetem... Ja nie mam czym
    Kanał IRC Olympus Club: http://webchat.freenode.net/?channels=olympusclub
    Tylko prawdziwi twardziele nie robia BACKUP'ów

  5. #45
    | OlyJedi Awatar Darekw1967
    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    2.067
    Siła reputacji
    54
    Moja galeria
    Witam !

    Czy ciagle obnizanie kosztow nie odbija sie pozniej na koncowej jakosci ?

    Szkoda, ze Nikon idzie w te strone ale byc moze jest coraz wieksza konkurencja na rynku
    i liczy sie bardziej ilosc niz jakosc a testowanie i utrzymanie wysokiej jakosciowo produkcji wiecej kosztuje.

    Pozdrawiam
    Nie ma brzydkich aparatow tylko wina czasem brak

  6. #46
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Posty
    7.423
    Siła reputacji
    292
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez nyny Zobacz posta
    Nie bede biadolil...
    Mam to szczescie, ze mam klika puszek zoltego i olka wiec focic mam czym w oczekiwaniu na naprawe

    ...
    To ja podziwiam taki system, w którym trzeba mieć kilka puszek własnych i konkurencji, żeby nie bać sie napraw
    W internecie nie szukam miłości i akceptacji. Te tematy załatwiam w realu. W internecie szukam partnerów do dyskusji.
    Aktualnie odpoczywam na autobanie.

  7. #47
    | OlyJedi Awatar nyny
    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    5.144
    Siła reputacji
    201
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez fret Zobacz posta
    To ja podziwiam taki system, w którym trzeba mieć kilka puszek własnych i konkurencji, żeby nie bać sie napraw
    Tradycyjnie nadinterpretujesz fakty, i jak nie raz mijasz sie z prawda
    Naprawde to nie obawa powoduje, fakt ze niektorzy posiadaja wiecej niz jedno body...
    Zznam takich wielu i to w kazdym systemie, i bynajmniej nie maja ze strachu przed serwisem narobione w pory


    pozdro
    W tym miejscu ludzie chwala sie sprzetem... Ja nie mam czym
    Kanał IRC Olympus Club: http://webchat.freenode.net/?channels=olympusclub
    Tylko prawdziwi twardziele nie robia BACKUP'ów

  8. #48
    Moderator - opiekun giełdy Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar Iwo
    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    1.484
    Siła reputacji
    50
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    Gdybam tylko.Skoro serwis taki zly w Polsce to czemu nie korzystac z serwisu w kraju ,w ktorym nie narzekaja.
    Bariera językowa, droższa wysyłka i brak wiedzy o "jakości" polskiego serwisu tej marki, bo nie każdy siedzi na forach internetowych.
    Może prozaiczne, ale sądzę by każdy fotograf pro i nie-pro dobrze gadał po niemiecku.
    Druga sprawa to to, że jeśli reklamujesz w sklepie, to ten raczej odsyła do oficjalnego serwisu... w Warszawie i zonk.
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    Pewnego dnia statystyki powiedza,ze zakupiono w Polsce 500 aparatow a w serwisie naprawiono w Polsce 6845 sztuk.
    Niech rozbiją te "6845 sztuk" na naprawy w ramach gwarancji i te (dla nich) ulubione - odpłatne.
    Albo lepiej - ile aparatów będących na dwuletniej gwarancji naprawiono, a ile odmówiono za darmo i kazano sobie zapłacić...
    Inna sprawa, że jak kupisz lustrzankę na gwarancji i masz FF lub BF, to za kalibrację szkła ponoć i tak płacisz...
    Ostatnio edytowane przez Iwo ; 29.12.14 o 21:13
    Kupię 100-400mm lub zamienię za Panasonic 70-300mm

  9. #49
    | OlyJedi Awatar szamaniec
    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poręba
    Posty
    1.401
    Siła reputacji
    116
    Moja galeria
    Proszę natychmiast zakończyć ten wątek. Nyny miast ładne fotografie ptaków pokazywać traci czas na dyskusje. Żeby mi to było przedostatni raz

  10. #50
    | OlyJedi Awatar Fatman
    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    921
    Siła reputacji
    37
    Moja galeria
    Muszę się wtrącić

    Cytat Zamieszczone przez nyny Zobacz posta
    Dobrze to moze inaczej - Premiery ostatnich lat:

    D3100, D3200, D3300
    D5100, D5200, D5300
    D7000, D7100
    D600, D610
    D750
    D800, D800E, D810
    D4, D4s
    DF

    Na to wszystko co wypuscil zdarzaly sie problemy z D7000 (wysylka na kalibracje w wiekszosci eliminowala problem), wiecej larum podnoszono przy okazji D600 (wymiana na nowa mogawke), czasami szwankowal boczny punkt AF w D800 (kalibracja), D750 (temat za nowy, ale zeby nie bylo umiescilem).

    hmmm....
    Zaczynam sie chyba bac.... Bez jaj Panowie no bez jaj....


    pozdro
    Było troszeczkę inaczej

    D5200 -HOT pixele. Niby norma w każdym aparacie, ale w tym modelu było po prostu szybciej i więcej. Do tego po mapowaniu w serwisie, wracały od razu. I pojawiały się też nowe.

    D7000 -problem wiadomy, wysyłka na kalibrację wcale nie eliminowała u większości problemu. Na pewno nie w tych egzemplarzach, w których AF działał losowo (pomagało w tych, gdzie było stałe przesunięcie, możliwe nawet do skorygowania przez posiadacza, poprzez menu).

    D600 -problem znany. Kilku znajomych dało ciała i zapłaciło Nikonowi za czyszczenie matrycy.

    D800 -to nie tylko szwankowanie bocznego (zazwyczaj) lewego czujnika AF. To także spitolona konstrukcja komory lustra powodująca większe drgania (poprawiono w D810) oraz rozkalibrowujący się układ AF po pewnym czasie (Nikon ostatnio przypadkiem potwierdził takie coś w D800 -mam na ten temat odp. email z serwisu ).

    D750 -różne egzemplarze na rynku i w zależności od tego różnie silny efekt flary z cieniem na zdjęciach. Na jednym egzemplarzu widać to bardzo, na drugim ledwo i trzeba się o to bardzo postarać.

    Te wszystkie wtopy/usterki/problemy............. to czasem w sumie rzeczywiście można olać Ja problem widzę gdzie indziej. W działaniu serwisu firmy Nikon. Nie tylko w naszym kraju. W chwalonej "zagranicy" także. W podejściu serwisu do klienta. Oni z miejsca zakładają, że klient jest idiotą.

    Na serwis Nikona nie narzekają tylko ci, którzy wysłali tam sprzęt z typową, zdiagnozowaną i łatwą do naprawy usterką (choć wtedy też może się zdarzyć, że serwisowi walnie się młotkiem w sanki lampy, albo nie dokręcą śrubek...).

    Sam nie wysyłałem do serwisu poza Polskę -czasem nie płacimy dodatkowo za wysyłkę i odesłanie do serwisu za granicę ?

    Cytat Zamieszczone przez jagger Zobacz posta
    Podobno w canonie 6D są problemy z martwymi pikselami... może to znak nowych czasów i chińskiej masówki tanich FF?
    Tak. Wczoraj miałem ich pełno, aż się przestraszyłem. Wykonałem "czyszczenie matrycy" kilka razy (z założonym dekielkiem na obiektywie) i HOTy zniknęły. Taka ukryta funkcja Działało to też czasem na "duże" HOTy (widoczne w video) w D5200.

Podobne wątki

  1. Znowu zaczynam
    By be_rcik in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 29.10.12, 09:05
  2. Znowu łaziłem...
    By Janko Muzykant in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 18.02.08, 09:46
  3. Znowu przyroda
    By Sylwek in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23.05.07, 22:11
  4. [Awaria C-770UZ] Znowu ... :( :( :(
    By mjr in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11.05.06, 10:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.