Prosba o porade, szroki kat.
witam , wiem ze na forum jest bardzo wiele watkow na temat szkiel do olka , ale chcialem sie okreslic tak. poszukuje jak najszerszebo kata za rozsadna cene, czyli 7-14mm raczej odpada, szklo bedzie uzywane w wiekszosci we wnetrzachc domow mieszkan itp, ( foto. dla agencji nieruchomosci ) czy ktos mogl by mi cos podpowiedziec czego szukac , sam juz nie wiem z olkowych rozsadne sie wydaje 9-18mm , moze jakies om znajde , moze jakas sigma ma cos w ofercie ,moze jakies inne szkla? , wiekszosc zdjec bedzie robiona na statywie ( 90%) ,bardzo bym prosil o pomoc , i jakies podpowiedzi ,dzieki z gory .pzdr. dodam ze korpus to olek 520 .
Odp: Prosba o porade, szroki kat.
explain "za rozsądna cenę"
i nizsza tym lepsza :) zalozmy przedzial od 500 do 1500 zlociszy, ale nie obraze sie jak ktos wpoadnie na jakiegos pomysla za 50 zlociszy z jakimis konwerterami np nikon canon - olek przy manualnych starych dobrych szklach :) w tym temacie jestem poprostu zielony , dodam ze ostrzenie reczne nie stanowi problemu .
jak po taniosci to zuiko 9-18, lub sigma 10-20 starsza ciemniejsza wersja, badz 11-22.
Bezkopromisowo to 7-14
Reszta to polsrodki
pozdro
slaszysz , przegladalem te watki i jak juz mowilem 7-14mm odpada ze wzgledow na finanse . pozostaje 9-18mm ale moze ktos ma jeszcze jakies pomysly , dzieki.
Ja mam, skoro nie 7-14 to 9-18. Proste jak drut ;)
Cytat:
Zamieszczone przez
romek1967
Ja mam, skoro nie 7-14 to 9-18. Proste jak drut ;)
Jest wciąż niezłe, jasne 11-22, ale łazienki to Ty nim nie zrobisz. miałem , lubilem , sprzedałem .
Jak do wnętrz to 9-18, w tym przypadku im szerzej tym lepiej.
Cytat:
Zamieszczone przez
judasz
...szklo bedzie uzywane w wiekszosci we wnetrzachc domow mieszkan itp, ( foto. dla agencji nieruchomosci ) czy ktos mogl by mi cos podpowiedziec czego szukac...