-
1 załącznik(ów)
SOKÓŁ
Witam Wszystkich
Jestem na forum po raz pierwszy (dzisiaj się zarejestrowałem).
W załączeniu jedno z moich zdjęć zrobione moim obecnym aparatem CAMEDIA C-220ZOOM (zamierzam kupić inny, też Olympusa).
Proszę o komentarz zdjęcia, dodam że jestem zupełnym amatorem fotografowania (ale co raz bardziej lubię to zajęcie).
-
Przede wszystkim zdjecie jest potwornie zaszumione, co powoduje utrate szczegolow i w okropnej ilosci roznokolorowe plamki. Kadr nie za ciekawy, sokol troche sie zlewa z tlem. Sprobuj jakos usunac to zaszumienie, bo jest straszne i bardzo psuje zdjecie...
Nie zrazaj sie, ale sam prosiles o komentarz :) Fotografia to trudna dziedzina i potwierdzi Ci to kazdy na tym forum :)
-
Absolutnie się nie zrażam, dzięki za szczerość.
Wcale się niespodziewam pochwał, interesuje mnie bardziej co jest złe, jak można to poprawić w przyszłości i czy rodzaj aparatu ma znaczenie na jakość zdjęcia (albo wyłącznie jest to moja wina tzn. zła jakość fotki).
-
Witam, napewno rodzaj aparatu ma znaczenie na jakoś zdjęcia jednak w wiekszści takim błędom można zaradzic. Kompaktami da się robic dobre zdjęcia uwierz, przykładowo: nad kadrem masz pełną władzę przy każdym aparacie, zlewaniu się ptaka z tłem też mogłeś zaradzic, no o szumach można dyskutowac bo niewiem na ile stac twój aparat ale zdaje mi się że poprzez odpowiednie ustawienie parametrów mógłbys zdecydowanie je zmniejszyc. ;) Pozdrawiam i życze sukcesów
-
Kadr przeciętny.
Technicznie jeszcze gorzej.
-
wrzuc cos wiecej, bo wszyscy sobie pomysla, ze zrobiles tylko jedna fotke tym aparatem :)
-
1 załącznik(ów)
OK - załączam jeszcze 2 fotki podgrzybków - zdjęcia nie są w żaden sposób modyfikowane komputerowo.
-
1 załącznik(ów)
-