Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: SOKÓŁ

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

SOKÓŁ

Witam Wszystkich
    Jestem na forum po raz pierwszy (dzisiaj się zarejestrowałem).
    W załączeniu jedno z moich zdjęć zrobione moim obecnym aparatem CAMEDIA C-220ZOOM (zamierzam kupić inny, też Olympusa).
    Proszę o komentarz zdjęcia, dodam że jestem zupełnym amatorem fotografowania (ale co raz bardziej lubię to zajęcie).
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sokol_2_148.jpg
Wyświetleń:	130
Rozmiar:	228,3 KB
ID:	1061  

| OlyJedi Awatar suchar
    Mieszka w
    Wa-wa
    Siła reputacji
    27
    Moja galeria
    Przede wszystkim zdjecie jest potwornie zaszumione, co powoduje utrate szczegolow i w okropnej ilosci roznokolorowe plamki. Kadr nie za ciekawy, sokol troche sie zlewa z tlem. Sprobuj jakos usunac to zaszumienie, bo jest straszne i bardzo psuje zdjecie...

Nie zrazaj sie, ale sam prosiles o komentarz Fotografia to trudna dziedzina i potwierdzi Ci to kazdy na tym forum
    Strona WŁASNA | Blog Portret Ulicy
    "Fotografujemy rzeczy, by usunąć je z umysłu" - Franz Kafka

Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Absolutnie się nie zrażam, dzięki za szczerość.
    Wcale się niespodziewam pochwał, interesuje mnie bardziej co jest złe, jak można to poprawić w przyszłości i czy rodzaj aparatu ma znaczenie na jakość zdjęcia (albo wyłącznie jest to moja wina tzn. zła jakość fotki).

| OlyJedi Awatar thethomson
    Mieszka w
    ck
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria