Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Portret córki

netfinity
12.01.08, 02:00
Fotka bez zadnych przygotowan, ot tak, pstryk ...

paakayttaja
12.01.08, 02:03
Ładne, ale coś chyba nie tak jest z ostrością i przydałoby się je doświetlić (przynajmniej ja bym tak popróbował - nie znam się - choćby za pomocą białej kartki odbić trochę światła).

PS: nick wybrałeś przypadkowo, czy też coś Cię łączy z IBM? ;-)

netfinity
12.01.08, 02:11
czy też coś Cię łączy z IBM? ;-)
:mrgreen: Stoi pod moim biurkiem ;)
Co do ostrosci, moze troszke przesadzilem w programie graf ?
Kazdy monitor inaczej pokazuje.
Ale jak pisalem, fotke zrobilem bez zadnych ustawien, zastanawiania sie nad WB ...
Ot, corka sie popatrzyla, wydawalo mi sie ze bedzie ladnie, cyk.... ;)

emc2
12.01.08, 02:17
Ładny portret. Przez cień twarz podzieliła się sztucznie na pół i to trochę razi.

paakayttaja
12.01.08, 02:17
Bueheheheh, dobre z tym IBM ;-)

Co do zdjęcia - napisałem, że jest ładne. Ale na mojej matrycy (z połyskliwą powierzchnią) to zdjęcie wychodzi stosunkowo ciemne. Więcej światełka.

netfinity
12.01.08, 02:37
Bueheheheh, dobre z tym IBM ;-)

:roll: hummmm, a co takie smieszne? netfinity 5000 + 2x SCSI "robi" jako stolik pod plecak, torbe z aparatem itp.
Nie mam czasu wymienic mu wentylatorow na cichsze, by mogl sie wkomponowac w "szum" domowy :razz:

paakayttaja
12.01.08, 02:39
Netfinity to stare serwery IBM. A dlaczego się śmieję? Zboczenie zawodowe czyli pracuję w IBM :mrgreen: :razz:

netfinity
12.01.08, 02:41
Ładny portret. Przez cień twarz podzieliła się sztucznie na pół i to trochę razi.
A to wygladalo tak - zachod slonca, corka stala od slonecznj strony lewa strona, z drudiej strony duzy cien - drzewa ...
Wlasnie po ogladneciu wielu fotek ta wydal mi sie ciekawa, zwroc uwage na wlosy z ciemnej strony zdjecia, sa podswietlone sloncem.
Ale jak pisalem, fotka calkiem przypadkoa.

netfinity
12.01.08, 02:45