Zobacz pełną wersję : Program do obróbki zdjęć
Witam. Jestem początkujący w fotografii cyfrowej. Proszę o pomoc!!!! Poszukuję programu do obróbki zdjęć.
Oczekuję że będzie:
- polskojęzyczny
- nie skomplikowany
- darmowy
- redukcja czerwonych oczu
- kontrasty, kolory, itp.
- możliwość zmniejszania rozmiaru na dysku
Podsunięto mi Corela- Jest ok ale dla mnie zbyt rozbudowany, mam jeszcze CAM2PC 4.6.1 i to by było coś w tym stylu, tylko jeszcze po polsku. Przed awarią kompa miałem CAM2PC tylko starszą wersję tamta była ok. Adekwatna do moich potrzeb tylko nie pamiętam wersji.
Gdyby ktoś znał linki to takich programów byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam Marcin.
GIMP?
a z prostszych to FastStone i IrfanView...
Wprawdzie ostatni Corel jaki widziałem to wersja 9 ale jest to program do grafiki wektorowej, no i nie jest darmowy
nikt Ci nie poradzi więcej niż Gimpa czy IrfanView, oprogramowanie Olympusa też ma funkcje obróbki zdjęć
Corel to nie tylko Corel Draw, ale i Corel Photopaint
Corel to nie tylko Corel Draw, ale i Corel Photopaint
ok, nie wiedziałem :twisted:
https://forum.olympusclub.pl/topics10/olympus-master-20-do-sciagniecia-za-darmo-vt9827.htm?highlight=master
Kupując kartę Lexar, dostałem tajemniczy zestaw numerków do zainstalowania Corel Paint Shop Pro X. :D
..nikt Ci nie poradzi więcej niż Gimpa czy IrfanView...
A ja polecam Photofiltre - jest prosty w obsłudze, zajmuje mało miejsca, posiada te opcje ustawień o które pytasz [prócz zmniejszania wagi zdjęcia - przynajmniej mi się tak wydaje :) ] oczywiście zmiana rozmiaru jest jak najbardziej :)
Sam bawię się Photoshop`em CS2 ale czasem żeby coś na szybko obrobić wtedy korzystam właśnie z Photofiltre :)
Pobierz sobie np. z dobreprogramy.pl i sprawdź na łasnej skórze :) Polecam :) Wrazie czego służe spolszczeniem :)
Pozdrawiam
Photofiltre :)
program całkiem, całkiem :) ale chyba po angielsku lepiej używać
Photofiltre jest bardzo fajny, sam na nim czasami robię, gdy chcę coś niewymagającego zrobić.