PDA

Zobacz pełną wersję : zdjęcia geo

geo
11.11.07, 17:48
proszę o komentarz

geo
13.11.07, 00:28
hmmm... Ty Marian (geo) Ty jakis idiota jesteś....
Prosze o odpowiedz czy cos złego zrobiłem że nikt nic ani ciupka nie napisał
pierwsze zdęcia po canonie A70 może dlatego? :P

PS. Jakby co to tez jestem zielony i wogóle...

Oleryk
13.11.07, 00:43
Nie przejmuj się, wszyscy tu żyją nowym Olkiem i nowymi szkłami ;)
Wygodniej byłoby, gdybyś numerował zdjęcia albo nadawał im tytuly.

Pierwsze jest słabe, wcale mnie nie przekonuje, ot zabawa z psem. Gdyby było więcej ruchu w tym zdjęciu i jakieś sensowne kadrowanie to może...

Drugie to całkiem udany kadr, ładnie skontrastowany kwiat na ciemnym i rozmytym tle.
Kadrowałbym tylko ciasniej i niecentralnie.

Trzeciechyba najsłabsze, nieciekawe i bez pomysłu, nawet troche za ciemne mi sie wydaje ale pisze z notebooka a tu mam kiepski ekran.

Robiąc zdjęcia zastanów się najpierw, co chcesz pokazać a potem, jak to zrobić najlepiej.

Warmik
13.11.07, 00:45
to może ja ogólnie napiszę jakiś komentarz
zdjęcia są nieciekawe

1. bałagan w kadrze, !!! kadrowanie !!!
2. znowu słabe kadrowanie i bałagan, kwiat zajmuje 1/15 zdjęcia a reszta to liście i tło
3. nie podoba mi się taka perspektywa, ale to zdecydowanie najlepsze zdjęcie z tej trójki

próbuj dalej, pozdrawiam

dobas
13.11.07, 00:53
Cześć

Żadne nie powala :)

Proponuję oglądać zdjęcia innych - lepszych - najlepszych i podpatrywać
zadawać sobie pytania co mi się podoba w ty6m zdjęciu a co nie.
Drugie zdjęcie - to najprostrza z możliwych kompozycja - czyli kompozycja centralna.
Każdy kto nowy bierze do ręki aparat CYK - i wkłada obiekt na środek kadru.

Oczywiście są momenty kiedy warto tak robić, ale w 80 % każdy inny kadr będzie lepszy i ciekawszy.

Pierwsze - obcięte z lewej obcięte z prawej,

Myśl robiąc zdjęcia. myśl co chcesz pokazać i dlaczego, może warto podejść bliżej może warto odejść dalej.