Zobacz pełną wersję : Problem z obiektywem 14-42
Witam wszystkich.
W piątek, po ciężkich bojach-głównie ze sobą, kupiłem zestaw E510 z dwoma „kitami”. I cóż wszystko było by dobrze gdyby nie mały zgrzyt: Otóż ED 14-42 miał jakiś biały "paproch” między soczewkami. Zadzwoniłem do sprzedawcy z prośbą o wymianę- oczywiście żadnych problemów. Dostałem drugi obiektyw- osobiście dostarczony przez sprzedawcę, tak jak cały zestaw poprzednio. Wszystko oryginalnie zapakowane, z wierzchu czyściutkie i pachnące nowością, a w środku...
Wnętrze wygląda jak obsypane pyłem aluminiowym. Po bliższym przyjrzeniu stwierdzam, że to wcale nie musi być pył, tylko przetarcia z farby (czy też innej powłoki). Wnioskuje to po tym, że na soczewkach nie ma śladu tego pyłu, a gdyby coś w środku „latało” to pewnie by było. Dodatkowo zauważyłem, że patrząc od tyłu, trzon z ostatnimi soczewkami nie jest ustawiony centralnie.
Nie wiem może jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się, że tak nie powinno być???
Zastanawiam się czy te obtarcia nie będą powodować dodatkowych „efektów świetlnych”, oraz czy cały obiektyw jest centryczny?
Niestety sklep nie ma w tej chwili na stanie jeszcze innego egzemplarza i zostaje tylko reklamacja?
Pozdrawiam Bartek
Nie. Masz jeszcze jedno rozwiązanie. Przysługuje ci możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny o ile nie nosi śladów użytkowania przez ciebie (tzn rysy, uszkodzenia mechaniczne, zmatowienie elementów itp). Korzystałem sam kiedyś z tego prawa i nie było problemu. Nie pamiętam tylko ile jest czasu na zwrot towaru. Wydaje mi się, że 7 dni.
Ja polecam skorzystać z tego prawa i zakupić aparat w innym miejscu gdyż z reklamacją może długo zejść.
Daj znać jak sprawa się potoczy.
Nie pamiętam tylko ile jest czasu na zwrot towaru. Wydaje mi się, że 7 dni.
10
BBartek:
OLEK wszedł na większe obroty a produkcja stała się masowa. takie przypadki będą się zdarzały, głównie w tej klasie sprzętu. niepotrzebnie szalałeś o te pyłki, bo nawet jakbyś trafił czysty, to w środku i tak niedługo zrobi się meksyk.
oddaj wszystko, albo postaw na egzemplarz z pyłkami, o ile soczewka jest osadzona lepiej niż w tym drugim. nie oglądaj pyłków tylko rób fotki. pyłków to można szukać w droższych słoikach, bo w tanich to raczej norma.
przy zakupie zwracaj raczej uwagę na wygląd styków obiektywu - czy nie są zjechane od zakładania oraz na przebieg aparatu.
dzwoń do olympusa niech Ci pomogą - podeślą do tego dystrybutora dobry obiektyw na wymianę. Dziwna sprawa pewnie wypuścili serię która nie powinna trafić na rynek :|
dzwoń do olympusa niech Ci pomogą
może od razu do Św. Mikołaja? chyba coś Ci się pomyliło - takie sprawy załatwia sklep a nie użytkownik.
a mnie się zdarzyło dzwonić do różnych serwisów i zazwyczaj pomagali. to jest tzw. "serwis po sprzedażowy". W danym przypadku dużo szybciej zareagują a na zwrot ma jeszcze parę dni. Sprzedawca okazał się wporzo - dlaczego go karać za spierniczony sprzęt. Odda i kupi w np foto-jokerze i może go jeszcze przekręcą na prawdziwie słuszny system.
Dziwi mnie tylko fakt że sam aparat i tele są w stanie, w którym powinien być nowy towar :? .
A sprzedawcy nie mogę nic złego zarzucić. Mam w domu jeszcze dwa kompakty Olympusa jeden z 2003r i oba działają znakomicie.
SERWIS APARATÓW FOTOGRAFICZNYCH, DYKTAFONÓW I LORNETEK
Olympus Polska Sp. z o.o.
Serwis - Dział Systemów Obrazowania
Tel: 0 22 366 00 66
Faks: 0 22 366 01 50
spróbuj szkoda czasu ryzykujesz ok 2,00zl
jak wyszła trefna seria to możesz miesiąc wymieniać i nie trafisz na dobry
Właśnie rozmawiałem z bardzo miłą panią z serwisu... możliwa jest- tylko naprawa, nie wymieniają.
Po kilku rozmowach telefonicznych ze sprzedawcą- dla mnie, „super gość”, ustaliliśmy: Zwrot całego zestawu, a nowy jest już w drodze - mamy nadzieję, że inna seria będzie szczęśliwsza.
Pozdrawiam Bartek
W sobotę otrzymałem kolejny obiektyw. Ustaliliśmy ze sprzedawcą, że jednak spróbujemy wymienić sam obiektyw, a nie cały zestaw, o ile dojdzie w ciągu 2-3dni.
Dokładne oględziny, nowiutki, widać, że nie podpinany. Od przodu bez „dyskoteki”, tył... może nie idealnie, ale prawie. Teraz mogę już ze spokojem zacząć korzystać z nowego nabytku. Chciałbym w tym miejscu bardzo podziękować „sprzedawcy”( niestety nie zapytałem się czy mogę podać dane, więc nie podaję), za bardzo szybką interwencję i natychmiastową dostawę.
Pozdrawiam Bartek
nazwe sklepu mozesz podac bez pytania sprzedawcy o zgode.
nazwe sklepu mozesz podac bez pytania sprzedawcy o zgode.
Zatem polecam sklep i sprzedawcę: www.at.istore.pl
to się pochwal nowymi fotkami :) i zapraszam na kolejne spotkanie Wielkopolskiego Olka :) jeśli coś ustalimy
jeszcze jeden post pod postem i dostaniesz ostrzeżenie.
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.