Zobacz pełną wersję : Olympus E 510 i jego szybkość
witam serdecznie. mam pytanie do właścicieli olympusa e 510. zamierzam nabyć go w najbliższym czasie, nie rozumiem jak wygląda w praktyce czas ustawiania ostrości przy auto focus. ja, do tej pory byłem posiadaczem kompaktów fuji s20, s9500, więc nie mam doświadczenia z cyberlustrami. czas wynikający z testów, to poziom 1sek lub 1,8sek dla trudnych warunków oświetleniowych. nie mam porównania dla mych fuji, ale one nie spisywały się najlepiej. pytanie jedno jeszcze mi się nasuwa, jak bardzo przeszkadza tunel we wizjerze ? mam wiele jeszcze innych pytań, ale to w późniejszym czasie. potrzebuję sprzętu do fotografowania różnych uroczystości, foto makro, zwierzęta, krajobraz, czyli tak jak prawie każdy ;) pozdrawiam Was.
witam serdecznie. mam pytanie do właścicieli olympusa e 510. zamierzam nabyć go w najbliższym czasie, nie rozumiem jak wygląda w praktyce czas ustawiania ostrości przy auto focus. ja, do tej pory byłem posiadaczem kompaktów fuji s20, s9500, więc nie mam doświadczenia z cyberlustrami. czas wynikający z testów, to poziom 1sek lub 1,8sek dla trudnych warunków oświetleniowych. nie mam porównania dla mych fuji, ale one nie spisywały się najlepiej. pytanie jedno jeszcze mi się nasuwa, jak bardzo przeszkadza tunel we wizjerze ? mam wiele jeszcze innych pytań, ale to w późniejszym czasie. potrzebuję sprzętu do fotografowania różnych uroczystości, foto makro, zwierzęta, krajobraz, czyli tak jak prawie każdy ;) pozdrawiam Was.
Najlepiej idź do MM albo innego sklepu i pomacaj. Szybkość AF zależy również od obiektywu jaki masz podpięty do body.
zamierzam się na dual kita, ponadto ob. sigma apo 135- 400. nie mam możliwości właśnie sprawdzenia samego aparatu przed kupnem, czas mnie jednak pogania troszku. nie znam znaczenia słowa MM. pozdrawiam
MM- Media Markt
nie kupuj nic bez macania !!!