Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Olympus E 510 i jego szybkość

| OlyJedi Awatar jerryg3
    Mieszka w
    Jaworzno
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria

Olympus E 510 i jego szybkość

witam serdecznie. mam pytanie do właścicieli olympusa e 510. zamierzam nabyć go w najbliższym czasie, nie rozumiem jak wygląda w praktyce czas ustawiania ostrości przy auto focus. ja, do tej pory byłem posiadaczem kompaktów fuji s20, s9500, więc nie mam doświadczenia z cyberlustrami. czas wynikający z testów, to poziom 1sek lub 1,8sek dla trudnych warunków oświetleniowych. nie mam porównania dla mych fuji, ale one nie spisywały się najlepiej. pytanie jedno jeszcze mi się nasuwa, jak bardzo przeszkadza tunel we wizjerze ? mam wiele jeszcze innych pytań, ale to w późniejszym czasie. potrzebuję sprzętu do fotografowania różnych uroczystości, foto makro, zwierzęta, krajobraz, czyli tak jak prawie każdy pozdrawiam Was.

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Siła reputacji
    46
    Moja galeria

Re: Olympus E 510 i jego szybkość

Cytat Zamieszczone przez jerryg3
    witam serdecznie. mam pytanie do właścicieli olympusa e 510. zamierzam nabyć go w najbliższym czasie, nie rozumiem jak wygląda w praktyce czas ustawiania ostrości przy auto focus. ja, do tej pory byłem posiadaczem kompaktów fuji s20, s9500, więc nie mam doświadczenia z cyberlustrami. czas wynikający z testów, to poziom 1sek lub 1,8sek dla trudnych warunków oświetleniowych. nie mam porównania dla mych fuji, ale one nie spisywały się najlepiej. pytanie jedno jeszcze mi się nasuwa, jak bardzo przeszkadza tunel we wizjerze ? mam wiele jeszcze innych pytań, ale to w późniejszym czasie. potrzebuję sprzętu do fotografowania różnych uroczystości, foto makro, zwierzęta, krajobraz, czyli tak jak prawie każdy pozdrawiam Was.
    Najlepiej idź do MM albo innego sklepu i pomacaj. Szybkość AF zależy również od obiektywu jaki masz podpięty do body.

| OlyJedi Awatar jerryg3
    Mieszka w
    Jaworzno
    Siła reputacji
    26