PDA

Zobacz pełną wersję : E-300 - po wizycie w serwisie.



Marylka
20.06.07, 15:44
Witam serdecznie.

Właśnie dziś odebrałam swojego Olka z serwisu. Wysyłałam z powodu usyfionej matówki i wizjera i dostałam takie informację:

Lokalizacja naprawy 009/RIO
Objawy naprawy B009 i B0043

Może ktoś wie co to oznacza :roll:

rrrradek
20.06.07, 16:17
nie wiem co to oznacza ale mam pytanie: usunęli usterki i dali takie odpowiedzi czy tez nie usunęli?

paakayttaja
20.06.07, 16:19
Po co Ci to wiedziec? Serwisowych kodow sie nie zdradza ;-) A nie sadze, abysmy tutaj wiedzieli (watek serwisowania i magicznych skrotow byl juz przerabiany bodajze w watku "Brawa dla serwisu Olympusa").

Ciesz sie z aparatu i cykaj dalej fotki a nie zawracaj sobie glowe pierdolami ;-)

Marylka
20.06.07, 17:46
zapytałam tylko z ciekawości. a matówka wyczyszczona i wizjer także.

Don Pedro
20.06.07, 18:06
Za to piękna lokalizacja RIO, aż chce się dopowiedzieć ...de Janeiro. Pozdrowienia.

Olymp
20.06.07, 18:53
A ile taka przyjemność kosztuje, chciałbym wiedzieć tak na przyszłość bo na razie z moim aparacikiem nic się nie dzieje ale trzeba zbierać juz na naprawy :D

Marylka
20.06.07, 19:15
czyszczenie matówki i wizjera BEZPłATNE w ramach gwarancji oczywiście :D

Piotr Grześ
20.06.07, 21:52
Marylka, proszę o kilka zdań, jak wysyłałaś aparat do czyszczenia. Mój E-300 ma już ponad rok i też syfki powyłaziły, może by było warto skorzystać w ramach gwarancji. Interesuje mnie szczególnie procedura opakowaniia i wysyłania. Samo body? czy jakiś obiektyw do tego. No poprostu opisz proszę procedurę :D

Rafał Czarny
20.06.07, 22:18
Mój E500 ma tak mały i ciemny wizjer, że nie widzę w nim żadnych paprochów.

Mariusz M
20.06.07, 22:26
Marylka, proszę o kilka zdań, jak wysyłałaś aparat do czyszczenia. Mój E-300 ma już ponad rok i też syfki powyłaziły, może by było warto skorzystać w ramach gwarancji. Interesuje mnie szczególnie procedura opakowaniia i wysyłania. Samo body? czy jakiś obiektyw do tego. No poprostu opisz proszę procedurę :D
Procedura jest opisana na www olka.
W skrócie:
- wypełniasz druk z opisem usterki,
- zamawiasz telefonicznie kuriera z firmy (na www jest podana która to) podając im numer klienta (Olympusa),
- pakujesz sprzęt, gwarancje i dowód zakupu,
- wysyłasz kurierem,
- naprawiają, odsyłają kurierem.
Nie płacisz nic.

M.

Piotr Grześ
20.06.07, 22:43
Dzięki serdeczne, treściwie i właściwie. Pozdrawiam.


Mój E500 ma tak mały i ciemny wizjer, że nie widzę w nim żadnych paprochów.
Biorąc pod uwgę Twoje ostatnie tematy w kwestii focenia nagich modelek, też bym żadnego paproszka nie widział :mrgreen: