Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: E-300 - po wizycie w serwisie.

  1. #1
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    329
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria

    E-300 - po wizycie w serwisie.

    Witam serdecznie.

    Właśnie dziś odebrałam swojego Olka z serwisu. Wysyłałam z powodu usyfionej matówki i wizjera i dostałam takie informację:

    Lokalizacja naprawy 009/RIO
    Objawy naprawy B009 i B0043

    Może ktoś wie co to oznacza

  2. #2
    | OlyJedi Awatar rrrradek
    Dołączył
    Aug 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    504
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    nie wiem co to oznacza ale mam pytanie: usunęli usterki i dali takie odpowiedzi czy tez nie usunęli?

  3. #3
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar paakayttaja
    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Rybnik / Jyväskylä
    Posty
    1.092
    Siła reputacji
    30
    Moja galeria
    Po co Ci to wiedziec? Serwisowych kodow sie nie zdradza A nie sadze, abysmy tutaj wiedzieli (watek serwisowania i magicznych skrotow byl juz przerabiany bodajze w watku "Brawa dla serwisu Olympusa").

    Ciesz sie z aparatu i cykaj dalej fotki a nie zawracaj sobie glowe pierdolami
    Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.

  4. #4
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    329
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    zapytałam tylko z ciekawości. a matówka wyczyszczona i wizjer także.

  5. #5
    | OlyJedi Awatar Don Pedro
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    429
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Za to piękna lokalizacja RIO, aż chce się dopowiedzieć ...de Janeiro. Pozdrowienia.

  6. #6
    Awatar Olymp
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    89
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    A ile taka przyjemność kosztuje, chciałbym wiedzieć tak na przyszłość bo na razie z moim aparacikiem nic się nie dzieje ale trzeba zbierać juz na naprawy
    Jeśli twoje zdjęcia są kiepskie to znaczy że nie byłeś dostatecznie blisko.
    E500 + ED14-42 + ED40-150 + CFII1GB+CFIII8GB+Hama polaryzacja kołowa
    A poza tym to zielony w fotografii.

  7. #7
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    329
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    czyszczenie matówki i wizjera BEZPłATNE w ramach gwarancji oczywiście

  8. #8
    | OlyJedi Awatar Piotr Grześ
    Dołączył
    Nov 2005
    Mieszka w
    Piła
    Posty
    2.209
    Siła reputacji
    50
    Moja galeria
    Marylka, proszę o kilka zdań, jak wysyłałaś aparat do czyszczenia. Mój E-300 ma już ponad rok i też syfki powyłaziły, może by było warto skorzystać w ramach gwarancji. Interesuje mnie szczególnie procedura opakowaniia i wysyłania. Samo body? czy jakiś obiektyw do tego. No poprostu opisz proszę procedurę
    E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R

  9. #9
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Rafał Czarny
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Krakowie
    Posty
    8.679
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria
    Mój E500 ma tak mały i ciemny wizjer, że nie widzę w nim żadnych paprochów.
    gAlErIa czArNeGo
    oPoWiEm wAm o mArKu
    Pampalini, łowca stworzeń, wypier..lił się o korzeń.

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    77
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Piotr Grześ
    Marylka, proszę o kilka zdań, jak wysyłałaś aparat do czyszczenia. Mój E-300 ma już ponad rok i też syfki powyłaziły, może by było warto skorzystać w ramach gwarancji. Interesuje mnie szczególnie procedura opakowaniia i wysyłania. Samo body? czy jakiś obiektyw do tego. No poprostu opisz proszę procedurę
    Procedura jest opisana na www olka.
    W skrócie:
    - wypełniasz druk z opisem usterki,
    - zamawiasz telefonicznie kuriera z firmy (na www jest podana która to) podając im numer klienta (Olympusa),
    - pakujesz sprzęt, gwarancje i dowód zakupu,
    - wysyłasz kurierem,
    - naprawiają, odsyłają kurierem.
    Nie płacisz nic.

    M.
    5Dm3

Podobne wątki

  1. wykorzystanie zdjęć w serwisie internetowym i prasie lokalnej
    By Artur in forum Porady dotyczące fotografii
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17.12.09, 00:55
  2. Moje E-1 wreszcie było w serwisie
    By Morley in forum E-System
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 7.09.07, 13:00
  3. Aparat w serwisie od 1,5 miesiąca
    By Wojked in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 5.10.04, 19:33

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.