Witam serdecznie.
Właśnie dziś odebrałam swojego Olka z serwisu. Wysyłałam z powodu usyfionej matówki i wizjera i dostałam takie informację:
Lokalizacja naprawy 009/RIO
Objawy naprawy B009 i B0043
Może ktoś wie co to oznacza![]()
Witam serdecznie.
Właśnie dziś odebrałam swojego Olka z serwisu. Wysyłałam z powodu usyfionej matówki i wizjera i dostałam takie informację:
Lokalizacja naprawy 009/RIO
Objawy naprawy B009 i B0043
Może ktoś wie co to oznacza![]()
nie wiem co to oznacza ale mam pytanie: usunęli usterki i dali takie odpowiedzi czy tez nie usunęli?
Po co Ci to wiedziec? Serwisowych kodow sie nie zdradzaA nie sadze, abysmy tutaj wiedzieli (watek serwisowania i magicznych skrotow byl juz przerabiany bodajze w watku "Brawa dla serwisu Olympusa").
Ciesz sie z aparatu i cykaj dalej fotki a nie zawracaj sobie glowe pierdolami![]()
Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.
zapytałam tylko z ciekawości. a matówka wyczyszczona i wizjer także.
Za to piękna lokalizacja RIO, aż chce się dopowiedzieć ...de Janeiro. Pozdrowienia.
A ile taka przyjemność kosztuje, chciałbym wiedzieć tak na przyszłość bo na razie z moim aparacikiem nic się nie dzieje ale trzeba zbierać juz na naprawy![]()
Jeśli twoje zdjęcia są kiepskie to znaczy że nie byłeś dostatecznie blisko.
E500 + ED14-42 + ED40-150 + CFII1GB+CFIII8GB+Hama polaryzacja kołowa
A poza tym to zielony w fotografii.
czyszczenie matówki i wizjera BEZPłATNE w ramach gwarancji oczywiście![]()
Marylka, proszę o kilka zdań, jak wysyłałaś aparat do czyszczenia. Mój E-300 ma już ponad rok i też syfki powyłaziły, może by było warto skorzystać w ramach gwarancji. Interesuje mnie szczególnie procedura opakowaniia i wysyłania. Samo body? czy jakiś obiektyw do tego. No poprostu opisz proszę procedurę![]()
E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R
Mój E500 ma tak mały i ciemny wizjer, że nie widzę w nim żadnych paprochów.
Procedura jest opisana na www olka.Zamieszczone przez Piotr Grześ
W skrócie:
- wypełniasz druk z opisem usterki,
- zamawiasz telefonicznie kuriera z firmy (na www jest podana która to) podając im numer klienta (Olympusa),
- pakujesz sprzęt, gwarancje i dowód zakupu,
- wysyłasz kurierem,
- naprawiają, odsyłają kurierem.
Nie płacisz nic.
M.
5Dm3