PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka fotek zrobionych na OL E-500 ob 40-150 1:4-5.6

Bisse
12.03.12, 08:59
6125761258612596126061261

Rysiek_O
12.03.12, 10:09
Bisse ja także jestem amatorem. To nie sprzęt robi zdjęcia tylko Ty. Poczytaj troszkę na forum o kompozycji i naprostszych obróbkach i zrób kolejne fotki. Pokaż je wtedy, a zapewne sam oglądając je na forum dostrzeżesz różnicę. Numeruj zdjęcia, tak latwiej sie do nich mozna odnieść. Powodzenia!

Bisse
12.03.12, 22:08
oceny-oceny-czekam na krytykę

apz
12.03.12, 22:14
oceny-oceny-czekam na krytykę

Jedynka z poprawiony Balansem bieli mogła by być, a reszcie lepiej zamilknąć, postaraj się trochę bardziej, poszukaj ciekawego akcentu, poprowadź dokądś wzrok...
Popatrz ,pomyśl, weź oddech i dopiero potem naciśnij spust.
Pozdrawiam AP.

slaszysz
12.03.12, 23:03
Trochę za duży bałagan w kadrze nr 1 - 3. Nr 4 - brak ciekawego tematu, 5 - banalne. Skoro robisz zdjęcia teleobiektywem, to wyodrębnij temat zdjęcia, usuń przeszkadzacze z kadru. Albo zrób zdjęcie detalu, kościół na nr 1 dobrze się do tego nadaje.

waruga
13.03.12, 18:30
Trojeczka najbardziej mi pasuje :-)

glee
13.03.12, 19:46
możliwe że 3ka w sensie wyciągnięcia czegoś ciekawego z motywu (kontener) ma potencjał - poszedł bym w wąski kadr ograniczony do okna z kratą i kolorów graffiti - efekt trudny do przewidzenia ale a nóż widelec coś intrygującego by się urodziło ; )

Pozdrawiam - próbuj dalej ; )

rol6
14.03.12, 08:57
Z przedstawionej wrzuty trzecie jest dla mnie najciekawsze. Masz potencjał - potrafisz znajdować interesujące elementy krajobrazu. :grin: Zastrzeżeń napisanych już przez kolegów wyżej nie będę powtarzał.

Bisse
15.03.12, 22:01