Zobacz pełną wersję : Agrafka online.
Wdech i wydech - twórcze opinie gorąco oczekiwane :)
Pozdrawiam!
Agrafka
https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://imageshack.us/photo/my-images/694/p4270787.jpg/)
jak dla mnie to 4 najlepsza. lubie taki klimat. nie wiem tylko czy Ci uciekla ustrosc, czy moze to zamierzony zabieg a moze jestem ciagle slepy po slubie kumpla - ale dla mnie jest ok:)
rozumiem, ze to Twoj debiut na tym forum. zycze wiec powodzenia i czekam na wiecej zdjec
:)
Tak masz rację jest nieostre - wypadkowa grzebania w polepszaczach plus łapanie syna na jego reakcji :)
I miło, że się podoba! Park w Wilanowie :)
Pozdrawiam! :)
Agrafka
Ładny debiut. jestem początkująca ale postaram się coś napisać. 1 podoba mi się choć nie wiem czy nie lepiej byłoby rozmyć tło bo się zlewa i można by przesunąć postać w prawo. 3 dziwne nie wiem za bardzo o co w nim ma chodzić. 4 bardzo mi się podoba ładne zestawienie małego dziecka z dużymi roślinami. 5 ładne ale lepiej byłoby ująć tak żeby były całe kwiaty lub skupić się na jednym i pokazać go na tle rozmytych pozostałych. Mam nadzieję, ze nieco w czymś pomogę. pozdrawiam i czekam na kolejne zdjęcia
Czwóreczka świetna. Pokaż więcej.
Pozdrawiam. AP.
LeonAmator
24.07.11, 21:50
1 i 4 są dobre ,3 bym raczej nie wrzucał bo temat zdjęcia raczej nie na to forum :wink:
Witaj na forum, :grin:
Jak dla mnie czwórka najlepsza.
Pozdrawiam
3 bym raczej nie wrzucał bo temat zdjęcia raczej nie na to forum :wink:
A znasz jakies forum gdzie uzerzy wstawiaja foty jak dziecko zaglada psu w d...e przy sr...iu.Podaj linka:grin::grin:
tak mi się jakoś skojarzyło
51739
I jest impreza :)
Ok, rozumiem ma być pod linijkę :)
Wyciąć Wam pogląd? :)
Pozdrawiam :)
Agrafka :)
A czemu nie???
Pozdrawiam AP.
Wybaczcie - u Was edytować można tylko raz :)
Ok, i to wszystko z pomocy na temat ustawień, kadrów, ostrości...?
Liczyłam na nieco więcej.....
Pozdrawiam
Agrafka
Wybaczcie - u Was edytować można tylko raz :)