Zobacz pełną wersję : Pierwsze kroki
thethomson
24.09.06, 21:35
witam, jestem początkujacym fotografem. Kupiłem własnie olympusa sp500uz i oto pierwsza fotka zamieszczona na forum :D . Komentarze i porady bardzo mile wdziane. Piszcie bez obaw co wam się niepodoba a co podoba ;)
thethomson
24.09.06, 22:24
piszcie, piszcie. ciekaw jestem waszych opinii :oops:
Co to za kompozycja? Może daj jakiś tytuł?
thethomson
24.09.06, 22:43
Stary prosze Cie o ocene zdjęcia! Chodz na przyszłość twoja uwaga napewno się mi przyda
RadioErewan
24.09.06, 22:45
Zapomniałes dołączyć regulaminu oceniania zdjęć!
Zjęcie kiepskie, nieostre, nie widzę tematu ani przesłania, ot kawałek kaktusa i kolce.
thethomson
24.09.06, 22:50
ok. Rozumiem wkońcu musze się jeszcze wiele nauczyc dzieki za opine
Fotka jest OK...........podoba mi się :D Nie przejmuj sie ze brak tematu i przesłania.Dobre fotki nie wymagają ani jadnego ani drugiego.Nie popadaj jednak w samozachwyt.Ładna jest ta fotka i tyle :D Czuje ze dalej bedzie lepiej :D
thethomson
25.09.06, 18:16
dzieki voovoo ciesze sie ze ktos zauwazyl to co chcialem ujac :D niemartw sie woda sodowa mi do glowy puki co nieuderzy wiem ze sporo pracy i nuki przede mna :mrgreen:
Tadeusz Jankowski
25.09.06, 18:27
W fotce jest mało swiatła (prawdę mówiąc wcale go nie ma) i przez to nie ma w niej plastyki tej obłej powierzchni i kolców, które z niej wyrastają, pozostał tylko rysunek, chociaż kolorowy, to płaski.
Ale, ale, jeżeli autor zwrócił uwagę na taki motyw, coś go urzekło w nim i postanowił go sfocić, to mozna wyrazić pewien optymizm. Pierwszą zaletą fotografa jest umiejętność patrzenia na obiekty pod katem zrobienia z nich jakiejs kompozycji, drugą dostrzeżenie światła, trzeciąpraca. Patrząc na zdjęcie mogę sądzić, że z tym pierwszym nie jest źle.
Pzdr, TJ
thethomson
25.09.06, 18:33
może zamieszcze jeszcze to zdjecie ciekaw jestem co o nim myslicie ;)
thethomson
25.09.06, 18:38