Zobacz pełną wersję : serwis ...jak to działa?
witam
mam mały problem z moim olkiem:
lampa błyskowa sie nie otwiera(olek 765uz),a gwarancje mam aktualną - i jeżeli chciał bym go teraz wysłać do serwisu to:
- czy przesyłka (UPS) do serwisu bedzie napewno bezpłatna, czy mogą oni naprzykład potem zarządać zapłaty, bo usterka może nie należy do gwarancyjnych..?
- i czy wogóle można liczyć na uznanie takiej usterki (niby taka mechaniczna typowo usterka)?; ktoś miał jakieś przejścia z serwisem w tej materi?
HrabiaMiod
10.07.06, 10:04
Jeśli okaże się, że gwarancja tego nie obejmuje, to będziesz musiał chyba zabulić... Co do tego czy uzna to nie wiem do końca - chociaż jak na mój gust, powinni uznać...
Mój Oly pojechał w pt :)
...lampa błyskowa sie nie otwiera(olek 765uz),a gwarancje mam aktualną...Jeżeli lampa nie otwiera się, dlatego, że "przywaliłeś" aparatem o coś twardego i widać ślady deformacji, czy uderzenia - to na 100% gwarancja NIE zostanie uznana. Ale, jeżeli lampa nie otwiera się z powodu uszkodzenia się sprężynki pod ryglem lampy, czy sprężynki podnoszącej lampę, to jest oczywiste, że sprężynka pękła bez winy uzytkownika, czyli objete jest gwarancją. Moim zdaniem, jeżeli nie mówimy o przypadku nr 1 (jak wyżej), to po prostu śmiało wysyłaj do serwisu na naprawę gwarancyjną.
Jack
ok ..dzienki za rade
-wyśle go może za dwa tygodnie, bo teraz przyda mi sie jeszcze w terenie (nawet bez lampy;).. a ogólnie aparat wygląda jak nowy, nie jest poturbowany, tylko ta lampa jest głębiej wciśnięta niż powinno być, ale chyba nie będą mi (serwisowcy) prubowali wcisnąć nieprawidłowego obchodzenia się z aparatem-mam nadzieje.
...a odbiegając od tematu: próbowałem się osobiście skontaktować i skonsultować z serwisem (telefonicznie) na ten temat, ale jeszcze mi sie to nie udało, a próbowałem z 10 razy! ;]... czy to normalne u nich?? (numery jak na www. 22 721 77 30 do 35)
Najlatwiej to oddac w sklepie w ktorym kupiles i niech oni sie dalej bawia z Olympusem. Ja tak zrobilem i po 3 tyg mialem aparat w domu.
...próbowałem się osobiście skontaktować i skonsultować z serwisem... Zamiast próbować :D korzystaj z rad. Możesz aparat oddać w punkcie sprzedaży (o ile będą chcieli przyjąć), albo przeczytaj uwaznie info na stronie: http://www2.olympus.pl/consumer/208_1562.htm i wyślij bezpośrednio.
Jack
no to juz wiemy ze
- Formularz zgloszeniowy (http://www2.olympus.pl/consumer/images/formularz_zgloszenia_naprawy_v2.pdf) (instrukcja (http://www2.olympus.pl/consumer/images/Procedura_Zgloszenia_Reklamacji_Naprawy.pdf))
- Przesyłki należy wysyłać na adres:
Olympus Polska Sp. z o.o.
Serwis – Dział Systemów Obrazowania
ul. Ożarowska 40/42
05-850 Duchnice
- Informacje dotyczące statusu:
(022) 72 17 730
(022) 72 17 735
(022) 72 17 732
Faks: (022) 72 17 736
E-mail: serwis@olympus.pl
a kto mi powie czy mozna przy okazji serwisu zalatwic przeczyszczenia filtra przeciwpylowego w lustrzankach? a jesli nie mozna przy okazji serwisu to jak to zalatwic inaczej i ile to moze kosztowac...
sorx za
https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://www.arturo.serv01.net/olympus/ikonka_offtopic2.gif) ale nie chce zakladac dodatkowego tematu w dziale E-system - lepiej zeby bylo wszytko w jednym poscie
czy przesylka w jakis sposob jest ubezpieczona? (usluga Standard nr klienta 49205Y)
czy mozemy dodatkowo sami ja ubezpieczyc..
HrabiaMiod
13.07.06, 10:22
Jeronimo--> Z tego co czytałem to przesyłka nie jest ubezpieczona i Olympus nie bierze żadnej odpowiedzalności za uszkodzenie/zagubienie aparatu podczas transportu. Ale chyba można ją ubezpieczyc.. Czytałe o tym gdzieś na stronie pomocy tech. Olka.
Pozdr
o w morde... szkoda ze ja tego nie widzialem... pewnie gdzies maly drukiem napisali... (kurier oczywiscie powiedzial ze nie ma pojecia na ten temat)... no nic... to ide obgryzac paznokcie :roll:
HrabiaMiod
13.07.06, 11:28
Produkt na czas transportu powinien być należycie zabezpieczony, tak, aby nie uległ uszkodzeniom mechanicznym, wstrząsom i zabrudzeniu. Olympus Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia produktu powstałe w trakcie transportu wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia.
A o tym ubezpieczeniu to nie wiem gdzie słyszałem... [/quote]
uszkodzenie, a zagubienie to dwie rozne rzeczy... o uszkodzenie sie nie boje bo wyslalem w firmowych opakowaniach w foliach bombelkowych itp.
HrabiaMiod
13.07.06, 16:24
Wiem - pomyliłem się najpierw napisałem post, a później jeszcze raz sprawdziłem... ja też wysłąłem w ten sam sposób.
Powiedzcie - czy te tel do sprawdzania statusu są kiedykolwiek niezajęte? dzwonię i nie idzie się dodzwonić :/
HrabiaMiod
13.07.06, 21:36
Kurczę.. Mój tata zadzwonił dziś na ten nr informacyjny odnośnie statusu - dodzwonił sie i niedość, że powiedzieli że aparat dostanę za 3 tygodnie (!) to jeszcze że jest taka możliwość, że będę musiał zapłacić bo oni twierdzą że to jest spowodowane upadkiem... A aparat NIE UPADŁ ! Więc o co chodzi ?!
HrabiaMiod
15.07.06, 22:34
jak mam im udowodnić, że aparat nie upadł ?
RadioErewan
15.07.06, 22:36
jak mam im udowodnić, że aparat nie upadł ?
...
Mój tata zadzwonił dziś na ten nr informacyjny odnośnie statusu - dodzwonił sie i niedość, że powiedzieli że aparat dostanę za 3 tygodnie (!) to jeszcze że jest taka możliwość, że będę musiał zapłacić bo oni twierdzą że to jest spowodowane upadkiem...
Poczekaj na werdykt serwisu, wtedy będziesz się martwić.
HrabiaMiod
15.07.06, 22:55
No w sumie tak... tyle że po 1 zawsze martwię się na zapas (taki już jestem:P) po drugie może lepiej od razu przygotować jakąś gadkę? Ehh... z tymi Olkami :)
RadioErewan
15.07.06, 22:59
No w sumie tak... tyle że po 1 zawsze martwię się na zapas (taki już jestem:P) po drugie może lepiej od razu przygotować jakąś gadkę? Ehh... z tymi Olkami :)
Nie wydaje mi się, by serwis korporacyjny usiłował zrobić Cię w balona. Dlatego radzę byś nie martwił się na zapas. Gadki i tak nie wykombinujesz.
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.