Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: serwis ...jak to działa?

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    serwis ...jak to działa?

    witam
    mam mały problem z moim olkiem:
    lampa błyskowa sie nie otwiera(olek 765uz),a gwarancje mam aktualną - i jeżeli chciał bym go teraz wysłać do serwisu to:
    - czy przesyłka (UPS) do serwisu bedzie napewno bezpłatna, czy mogą oni naprzykład potem zarządać zapłaty, bo usterka może nie należy do gwarancyjnych..?
    - i czy wogóle można liczyć na uznanie takiej usterki (niby taka mechaniczna typowo usterka)?; ktoś miał jakieś przejścia z serwisem w tej materi?

  2. #2
    | OlyJedi Awatar HrabiaMiod
    Dołączył
    Jul 2006
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Posty
    1.152
    Siła reputacji
    28
    Moja galeria
    Jeśli okaże się, że gwarancja tego nie obejmuje, to będziesz musiał chyba zabulić... Co do tego czy uzna to nie wiem do końca - chociaż jak na mój gust, powinni uznać...

    Mój Oly pojechał w pt

  3. #3
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.461
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria

    Re: serwis ...jak to działa?

    Cytat Zamieszczone przez Ukasz
    ...lampa błyskowa sie nie otwiera(olek 765uz),a gwarancje mam aktualną...
    Jeżeli lampa nie otwiera się, dlatego, że "przywaliłeś" aparatem o coś twardego i widać ślady deformacji, czy uderzenia - to na 100% gwarancja NIE zostanie uznana. Ale, jeżeli lampa nie otwiera się z powodu uszkodzenia się sprężynki pod ryglem lampy, czy sprężynki podnoszącej lampę, to jest oczywiste, że sprężynka pękła bez winy uzytkownika, czyli objete jest gwarancją. Moim zdaniem, jeżeli nie mówimy o przypadku nr 1 (jak wyżej), to po prostu śmiało wysyłaj do serwisu na naprawę gwarancyjną.
    Jack

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    ok ..dzienki za rade
    -wyśle go może za dwa tygodnie, bo teraz przyda mi sie jeszcze w terenie (nawet bez lampy.. a ogólnie aparat wygląda jak nowy, nie jest poturbowany, tylko ta lampa jest głębiej wciśnięta niż powinno być, ale chyba nie będą mi (serwisowcy) prubowali wcisnąć nieprawidłowego obchodzenia się z aparatem-mam nadzieje.
    ...a odbiegając od tematu: próbowałem się osobiście skontaktować i skonsultować z serwisem (telefonicznie) na ten temat, ale jeszcze mi sie to nie udało, a próbowałem z 10 razy! ;]... czy to normalne u nich?? (numery jak na www. 22 721 77 30 do 35)

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2005
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Najlatwiej to oddac w sklepie w ktorym kupiles i niech oni sie dalej bawia z Olympusem. Ja tak zrobilem i po 3 tyg mialem aparat w domu.

  6. #6
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.461
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Ukasz
    ...próbowałem się osobiście skontaktować i skonsultować z serwisem...
    Zamiast próbować korzystaj z rad. Możesz aparat oddać w punkcie sprzedaży (o ile będą chcieli przyjąć), albo przeczytaj uwaznie info na stronie: http://www2.olympus.pl/consumer/208_1562.htm i wyślij bezpośrednio.
    Jack

  7. #7
    Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Dołączył
    Feb 2003
    Mieszka w
    wielkopolska
    Posty
    3.045
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria

    serwis

    no to juz wiemy ze

    - Formularz zgloszeniowy (instrukcja)

    - Przesyłki należy wysyłać na adres:
    Olympus Polska Sp. z o.o.
    Serwis – Dział Systemów Obrazowania
    ul. Ożarowska 40/42
    05-850 Duchnice


    - Informacje dotyczące statusu:
    (022) 72 17 730
    (022) 72 17 735
    (022) 72 17 732
    Faks: (022) 72 17 736
    E-mail: serwis@olympus.pl



    a kto mi powie czy mozna przy okazji serwisu zalatwic przeczyszczenia filtra przeciwpylowego w lustrzankach? a jesli nie mozna przy okazji serwisu to jak to zalatwic inaczej i ile to moze kosztowac...
    List ten dedykuje wszystkim tym, którym jest dany przywilej służenia innym pomocą w osiągnięciu celu i tym, którzy ucząc się wzbogacają wszystko przez podjęcie wyzwania do postępu i stawania się tym wszystkim, czym mogą się stać

  8. #8
    Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Dołączył
    Feb 2003
    Mieszka w
    wielkopolska
    Posty
    3.045
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    sorx za ale nie chce zakladac dodatkowego tematu w dziale E-system - lepiej zeby bylo wszytko w jednym poscie

  9. #9
    Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Dołączył
    Feb 2003
    Mieszka w
    wielkopolska
    Posty
    3.045
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    czy przesylka w jakis sposob jest ubezpieczona? (usluga Standard nr klienta 49205Y)
    czy mozemy dodatkowo sami ja ubezpieczyc..
    List ten dedykuje wszystkim tym, którym jest dany przywilej służenia innym pomocą w osiągnięciu celu i tym, którzy ucząc się wzbogacają wszystko przez podjęcie wyzwania do postępu i stawania się tym wszystkim, czym mogą się stać

  10. #10
    | OlyJedi Awatar HrabiaMiod
    Dołączył
    Jul 2006
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Posty
    1.152
    Siła reputacji
    28
    Moja galeria
    Jeronimo--> Z tego co czytałem to przesyłka nie jest ubezpieczona i Olympus nie bierze żadnej odpowiedzalności za uszkodzenie/zagubienie aparatu podczas transportu. Ale chyba można ją ubezpieczyc.. Czytałe o tym gdzieś na stronie pomocy tech. Olka.

    Pozdr

Podobne wątki

  1. Czy PEN działa z ZD 14-54 wer. I ?
    By Ryba in forum System micro 4/3
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18.12.10, 21:31
  2. E 500 Nie działa
    By pyzio in forum Korpusy 4/3
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 6.07.09, 16:07
  3. ISO auto nie działa?
    By Joki in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20.01.05, 20:38

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.