PDA

Zobacz pełną wersję : Promocja na e-30 i cash back na obiektywy



Strony : 1 2 [3]

magnum
22.03.10, 13:50
Wybaczcie pytania
1.Czy jeśli kupię np. e30 na firmę (działalność nie związana z fotografią), mogę skorzystać z promocji Olympusa, czy jest tylko dla osób fizycznych? 2.Oraz: czy kupując na fakturę tracę prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni dokonując zakupów w sklepie internetowym?

Możesz skorzystać z promocji. Co do zwrotu to nie wiem.

BartB
22.03.10, 18:37
Nie zgodzę się z tobą niestety, mimo tego że nie ma "gwiazdek", na stronie którą przytoczyłeś jest napisane dość wyraźnie:

"Uczestnicy muszą też podać dane dotyczące konta bankowego (IBAN), aby możliwy był elektroniczny transfer środków pieniężnych. Informujemy, że lokalny bank może pobierać opłaty od transferowanych środków i wówczas opłaty te ponosi uczestnik promocji."


No to heca.
Nie przypominam sobie, aby taki zapis - jego drugie zdanie - istniał w chwili, kiedy pisałem posta...

Oczywiście nie mam żadnego dowodu; nie przyszło mi do głowy, żeby robić print screena z regulaminem w takiej formie, w jakiej istniał, gdy ja przystępowałem do promocji...

Baca79
24.03.10, 13:21
Witam!!!
dzisiaj otrzymałem przelew "zwrot gotówki" za obiektyw 70-300 (120 zł na to szkiełko)
mój bank nie pobrał ani grosza za przelew!! sam w to nie mogłem uwierzyć!! Od Olka 120 zł na moim koncie 120 zł
mój bank to PEKAO S.A.

bogdan1
25.03.10, 13:49
A ja dzisiaj dostałem zwrot z adnotacją że koszty DB wynoszą 30 PLN. Czyli ze 120PLN oddali 90PLN. Pozdrowienia WESOŁEGO JAJA dla ING i DB. DB odbija sobie chyba reparacje wojenne!!!!! Nie ma to jak capnąć sobie 25% prowizji. CZYSTE ZŁODZIEJSTWO!!!!! i z drugiej strony klejny wielki minus dla OLKA! Zaczynam dojrzewać do zmiany systemu!
Mój bank to oczywiście ING.

epicure
25.03.10, 14:22
Zaczynam dojrzewać do zmiany systemu!

Każdy powód jest dobry. A może pomyśleć o zmianie banku? Bo zmiana systemu raczej nie rozwiąże problemu wysokich opłat za transakcje bankowe. No chyba, że po w nowym systemie nie będzie żadnych promocji cash back - wówczas problemu nie będzie. Kurde, to jest myśl!

Amigo!
25.03.10, 22:39
Zaczynam dojrzewać do zmiany systemu!


Akcje OLYMPUS na giełdzie we Frakfurcie mimo tego ciosu wzrosły.

Coś złego dzieje się na rynkach finansowych.

Change: Up 0.33 (1.47%)
:)

bogdan1
25.03.10, 23:45
Każdy powód jest dobry. A może pomyśleć o zmianie banku?
Choć ING nie jest święty, to chyba OLEK powinien zmienić bank, bo to opłata pobierana przez DB, z którego pośrednictwa korzysta, a nie nabierać ludzi na promocje!!!

Magnesus
26.03.10, 10:34
Popieram bogdan1, wielokrotnie już w tym wątku wykazano, że opłata nie zależy od banku użytkownika (ludzie z tym samym typem konta w tym samym banku mieli różne) tylko od banku pośredniczącego - największe opłaty nalicza DBPL. Ale do niektórych to nie dociera.
Ja z cashbacka już nie skorzystam, wolę poczekać na frajerów którzy to zrobią i od nich odkupić używkę.

epicure
26.03.10, 10:49
Choć ING nie jest święty, to chyba OLEK powinien zmienić bank, bo to opłata pobierana przez DB, z którego pośrednictwa korzysta, a nie nabierać ludzi na promocje!!!

To nie Olek korzysta z usług banku pośredniczącego, tylko Twój bank i bank Olympusa, na podstawie różnych umów, z niego korzystają. Nie jest to wymysł Olympusa, tylko tak działają banki. I taka sama w tym wina Olka, jak i Twoja - żadna. Skąd Olympus ma wiedzieć, na jakich warunkach różne banki jego Użytkowników dogadały się z bankami pośredniczącymi w przelewach z banku, z którego korzysta Olympus?

NightCrawler
26.03.10, 11:02
Najlepiej by było, żeby olek miał konta w każdym możliwym banku i w zależności od konta użytkownika z takie robił przelew... *






*żartuję sobie żeby nie było.


Ps. Dziękuję za kolejne - rep :D Dawać więcej, tylko honorowo się podpiszcie (mścić się nie będę, nie jestem taki).

sisman
26.03.10, 16:16
Wysłałem rejestrację 2 marca
dzisiaj dotarła funca

a forsa za 9-18:
cytat z mBanku
114,49 PLN
PRZELEW ZEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
OLYMPUS IMAGING EUROPA GMBH
WENDENSTRASSE 14-18
20097 HAMBURG
501880000900000*01370001021
OLYMPUS LENS CASHBACK PROMOTION
MINUS KOSZTY DBPL 85,51 PLN :evil::twisted::twisted:

Candela
1.04.10, 12:28
wysłałem rejestrację ok. 11-03-2010r. dziś dotarła kasa za zd35, a ok. 20-03-2010 rejestrowałem zd70300, w takim razie bank Żubra nie jest zły, i uważam że szybko wpłynęły pieniądze co mnie cieszy.



Typ operacji PRZELEW Data księgowania 01/04/2010
Data waluty 01/04/2010 Kwota operacji 120,00 Waluta PLN :grin::grin::grin:
600062036900EUR
OLYMPUS IMAGING EUROPA GMBH
WENDENSTRASSE 14-18
KW00000120,00PLN PR000,00
OLYMPUS LENS CASHBACK PROMOTION
35124020920000008211111100

rol6
2.04.10, 09:35
Witam,

Powiem tak, że nie byłoby problemu ze znikającą kasą gdyby osoba wysyłająca przelew ze strony Olympusa zaznaczyła w poleceniu przelewu opcję, że koszty banków pośredniczących ponosi Klient ( domyślnie Olympus).
Jeżeli tej opcji nie zaznaczyła to koszty banków pośredniczących ponoszą beneficjenci (czyli my - nabywcy sprzętu).
Jeżeli bank, z którego Olympus wysyła pieniądze ma wymienione kody SWIFTowe z bankiem w którym mamy konto, to przelew idzie bezpośrednio i otrzymujemy całą kwotę.
Jeżeli natomiast bank Olymusa nie ma wymienionych owych kodów z naszym bankiem kasa idzie przez Deutsche Bank ( który takie kody posiada) i który z tytułu pośredniczenia w transakcji ściąga haracz w postaci prowizji i jeżeli osoba robiąca przelew nie zaznaczyła w poleceniu przelewu opcję, że koszty banków pośredniczących ponosi Klient ( domyślnie Olympus) otrzymujesz mniej kasy. Też tego doświadczyłem kupując EC-20.
W sumie lepszy rydz niż nic :wink: ...
tylko, moim skromnym zdaniem Olympus powinien o potrąceniu kosztów banków pośredniczących poinformować w regulaminie cash-backu.
Więc nie rzucajcie gromów na Wasze banki, ponieważ one ze znikającą kasą nie mają nic wspólnego.

Pozdrawiam

m_kola
2.04.10, 10:11
A ja dzisiaj dostałem zwrot z adnotacją że koszty DB wynoszą 30 PLN. Czyli ze 120PLN oddali 90PLN. Pozdrowienia WESOŁEGO JAJA dla ING i DB. DB odbija sobie chyba reparacje wojenne!!!!! Nie ma to jak capnąć sobie 25% prowizji. CZYSTE ZŁODZIEJSTWO!!!!! i z drugiej strony klejny wielki minus dla OLKA! Zaczynam dojrzewać do zmiany systemu!
Mój bank to oczywiście ING.

Większej głupoty dawno nie czytałem. Zły Olek, dał mi tylko 90zł! Niedobry Olek! Ja chciałem 120zł!
Dzieciaki...

darkelf
27.04.10, 22:06
Jako że zostały 3 dni na wysłanie zabrałem się za rejestrację i mam pytanie o adres - przy rejestracji zarówno E-30 jak i obiektywów podaje się adres, czy ma to być adres domowy czy adres dostawy? Na jaki adres wysyłana jest promocja na E-30?

dominius
28.04.10, 08:24
Nie wiem jak jest z Cash backiem ale ja podałem adres domowy a korzystałem z promocji "Rozbuduj swój system!"

kowal73
28.04.10, 15:23
Jako że zostały 3 dni na wysłanie zabrałem się za rejestrację i mam pytanie o adres - przy rejestracji zarówno E-30 jak i obiektywów podaje się adres, czy ma to być adres domowy czy adres dostawy? Na jaki adres wysyłana jest promocja na E-30?

czy promocja nie obowiązywała do 30 03 2010?

grizz
28.04.10, 16:22
czy promocja nie obowiązywała do 30 03 2010?

Kupno do końca marca. Zgłoszenie do końca kwietnia.

darkelf
29.04.10, 00:34
Szkoda że przez cały dzień nikt nie odpowiedzial na moje pytanie.... gdzie podać adres wysyłki?

epicure
29.04.10, 00:42
Szkoda że przez cały dzień nikt nie odpowiedzial na moje pytanie.... gdzie podać adres wysyłki?

Tam, gdzie się rejestrujesz.

bogdan1
29.04.10, 08:19
Przy zwrocie gotówki adres rejestracji musi być zgodny z adresem przypisanym do konta. Przy wysyłce adres rejestracji zgodny z adresem wysyłki.

waruga
19.05.10, 19:04
Dostalem zwrot za obiektyw "Olka" 160zl bez potraconych kosztow :-)

maestro
19.05.10, 22:51
Witam,

Powiem tak, że nie byłoby problemu ze znikającą kasą gdyby osoba wysyłająca przelew ze strony Olympusa zaznaczyła w poleceniu przelewu opcję, że koszty banków pośredniczących ponosi Klient ( domyślnie Olympus).
Jeżeli tej opcji nie zaznaczyła to koszty banków pośredniczących ponoszą beneficjenci (czyli my - nabywcy sprzętu).
Jeżeli bank, z którego Olympus wysyła pieniądze ma wymienione kody SWIFTowe z bankiem w którym mamy konto, to przelew idzie bezpośrednio i otrzymujemy całą kwotę.
Jeżeli natomiast bank Olymusa nie ma wymienionych owych kodów z naszym bankiem kasa idzie przez Deutsche Bank ( który takie kody posiada) i który z tytułu pośredniczenia w transakcji ściąga haracz w postaci prowizji i jeżeli osoba robiąca przelew nie zaznaczyła w poleceniu przelewu opcję, że koszty banków pośredniczących ponosi Klient ( domyślnie Olympus) otrzymujesz mniej kasy. Też tego doświadczyłem kupując EC-20.
W sumie lepszy rydz niż nic :wink: ...
tylko, moim skromnym zdaniem Olympus powinien o potrąceniu kosztów banków pośredniczących poinformować w regulaminie cash-backu.
Więc nie rzucajcie gromów na Wasze banki, ponieważ one ze znikającą kasą nie mają nic wspólnego.

Pozdrawiam

I to jest chyba właśnie odpowiedź na wszelkie niejasności.

rol6
20.05.10, 22:18
Maestro, bardzo dziękuję na przytoczenie mojej wcześniejszej wypowiedzi.

Tak działa mechanizm przelewów zagranicznych, że występują banki pośredniczące, które chcą zarabiać i ich nie interesuje, kto płaci nadawca przelewu czy odbiorca.

Olympus robi super akcje marketingowe i wykazuje dbałość o klienta w każdym momencie. Dodatkowymi gratisami, kasą i super serwisem stara się utwiedzić nas użytkowników w przekonaniu, że dokonaliśmy trafnego wyboru.

Tylko marketingowcy również czasem popełniają błędy...które stresują ludzi, jednych bardziej - innych mniej a wystarczy zamieścić w regulaminie promocji umieścić adnotację o kosztach banków pośredniczących i o tym kto je ponosi.

Jednak ten błąd marketingoców Olympusa nie powinien wpływać na ogólne postrzeganie firmy. Mimo to, że dostałem mniej kasy cieszę się, że w ogóle ją dostałem. :esystem:
Maestro, jeżeli uważasz moją wypowiedź za użyteczną to wrzuć jakiś punkcik, zawsze milej jest mieć świadomość że ktoś docenił moje wypociny.

Magnesus
21.05.10, 14:42
Jednak ten błąd marketingoców Olympusa nie powinien wpływać na ogólne postrzeganie firmy.

Dlaczego nie? Może mam się cieszyć, że mi przysłali niepełną kasę zamiast pobrać z konta dwa razy tyle? Jeśli dział marketingu przygotowuje kolejny raz nieprofesjonalnie wykonaną promocję, to dlaczego mam oczekiwać, że reszta firmy jest bardziej profesjonalna? Jeśli firma chce uchodzić za poważną, powinna dbać o wszystkie działy, a marketingu w szczególności - od niego zależy czy to co zrobią się sprzeda.

rol6
21.05.10, 16:29
Zgadzam się z Tobą, że wszystkie działy powinny dbać o reputację firmy.

Też nie byłem zadowolony gdy otrzymałem tylko część kasy. :|

Tylko, że każdym dziale, również w marketingu pracują ludzie, którzy są omylni.
Ja popełniam błędy, myślę że Tobie również się zdarzają.

Nie wiem na jakim szczeblu w firmie podejmowane są decyzje dotyczące tych promocji i kto decyduje, że akcje przeprowadzać będzie Olympus Niemcy.
W przypadku gratisów to działa - nie interesuje Ciebie czy kurier przyjeżdża z Niemiec czy z Warszawy. Dostajesz lampę, obiektyw, itd i jesteś zadowolony.

Z kasą jest niestety inaczej. Zanim trafi ona na Twoje konto przechodzi przez system bankowy, co niestety kosztuje. Osoby, które podejmowały decyzje dotyczące promocji polegającej na zwrocie kasy nie wzięły pod uwagę tych kosztów.

Istnieje jeszcze inna możliwość, że marketingowcy nie zawalili - zgodnie z tym co zostało ustalone miała do nas trafiać cała kasa, tylko błędy występują w trakcie realizacji przelewów. Osoba, która wprowadza przelew nie zaznacza w jego opcjach, że koszty banków pośredniczących ponosi nadawca, lub zaznacza opcję, że ponosi je beneficjent i tak trafia na nasze konto mniejsza kwota.

Zawsze możesz napisać do Olympusa z prośbą o wyjaśnienie, możesz również wystąpić na drogę sądową, ale czy to ma sens...

Jeden błąd nie może przekreślać wszystkich działań firmy starającej się jednak zadowolić klienta i związać go z sobą.
Kasy nie dostałem całej..., ale dwie lampy błyskowe dojechały, na razie nie korzystałem ale zgodnie z tym co można przeczytać na forum serwis jest również bardzo dobry.

epicure
21.05.10, 22:44
A fe Olympus! Dał coś za darmo, ale dał za mało. W dodatku nie ze swojej winy, tylko z powodu zachłanności instytucji bankowych. Olympus be!

burbot
22.05.10, 12:10
Gdyby nie promocja to nie kupiłbym 9-18 w Polsce z uwagi na zaporową cenę. Taniej przez znajomych w USA; http://cameras.pricegrabber.com/slr-lenses/olympus+9-18mm/p/545/form_keyword=olympus+9-18mm/rd=1/st=query/
także z gwarancją respektowaną przez Olympus Polska.

cocpit
22.05.10, 14:01
Witam
Jak to jest z gwarancjom na Fl-36r z promocji na E-30.Dostałem tą lampę i nie ukrywam że chcę ja sprzedać a pieniądze z niej przeznaczyć na nowe szkiełko.Ludzie którzy by chcieli kupić tą lampę od demie pytają o gwarancję .W pudełku jest tylko gwarancja Word Olympus w kilku językach ,taki "papier rozkładany" dużego formatu.Tam nic niema tylko Napis FL-36R.Czy trzeba to "podbić" w Olimpus Polska ? czy coś w pisać w niej?
No bo jak się coś zepsuje to co z tym robić? Wychodzi na to że nie ma na to gwarancji!!!
Defakto pusty papier to nie gwarancja niby jest ale jej niema, a produkt jest nowy.
Jak to jest?

burbot
22.05.10, 14:15
Witam
Jak to jest z gwarancjom na Fl-36r z promocji na E-30.Dostałem tą lampę i nie ukrywam że chcę ja sprzedać a pieniądze z niej przeznaczyć na nowe szkiełko.Ludzie którzy by chcieli kupić tą lampę od demie pytają o gwarancję .W pudełku jest tylko gwarancja Word Olympus w kilku językach ,taki "papier rozkładany".....
Jak to jest?

Wystarczy tylko kopia rachunku zakupu, a czasem tylko nr seryjny [dla FL-36 pod napisem z przodu wytłoczony numer pod naklejką]. Dla pewności warto zadzwonić do sewisu Olympusa.

rol6
22.05.10, 19:43
Cocpit grarancja na Twoją gratisową lampę realizowana jest na podstawie dowodu zakupu E-30. Nabywcy twojej lampy przekazujesz papiery, które z nią były plus ksero dowodu zakupu E-30 (paragon lub faktura).
W razie awarii lampy nabywca wysyła do serwisu wypełniony formularz zgloszenia gwarancyjnego i kopię dowodu zakupu sprzętu na podstawie, którego gratis został wydany.
Może oczywiście, jak mówi burbot, zadzwonić do serwisu, a miła Pani, która się zgłosi powie Tobie zapewne to samo.

MichalS
28.07.10, 18:58
Pytanie, nie wiecie czy będzie nowa promocja? :)

Raven_Design
28.07.10, 19:18
Na pewno będzie jeszcze cash back za obiektywy. A co do E-30 - nie wiadomo. Raczej już nie.

wulf
29.07.10, 20:49
Wygląda na to, że obecnie cała para Olympusa idzie w M43.
W związku z tym nie ma powodów żeby promować jakoś usilnie normalne (stare) 4/3.
Chociaż teraz to nic nie wiadomo bo firma na rozdrożu. Podobno we wrześniu mają pokazać ostatni aparat z lustrem ale w związku z jutrzejszą rocznicą śmierci Y. Maitaniego liczę na jakiś konkretny krok ze strony szacownej firmy. Czy się doczekamy?

maestro
3.09.10, 00:12
Czy się doczekamy ?

- Oby.