Zobacz pełną wersję : Nowy obiektyw do E510
Chciałbym się przywitać!
Jest to mój pierwszy post na forum. Tworzę nowy temat ponieważ nie znalazłem informacji na temat, który mnie interesuje (wiem, że fora są zaśmiecane przez zwielokrotnione wątki).
Jestem amatorem, który jednak lub spędzać sporo czasu z aparatem, wykorzystując go głównie do zdjęć plenerowych oraz wnętrz, czasem portretów. Inny rodzaj fotografii zdarza się raczej sporadycznie.
Po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii o obiektywie Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm f/2,8-4,0 SWD postanowiłem w niego zainwestować, gdyż dotychczas fotografowałem na dołączonych kitach 14-42 mm 1:3.5-5.6 oraz 40-150 mm 1:4-5.6.
Jednak moje body to amatorska, znakomita zresztą, lustrzanka E510.
W związku z tym mam pytanie czy Waszym zdaniem warto zainwestować w ten obiektyw, biorąc pod uwagę mój poziom zaawansowania, rodzaj fotografowanych obiektów oraz body, jakie posiadam.
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Jeśli masz kaske do wydania to zawsze warto.
To swietne szkiłko a to jest ważniejsze od puszki.
Zresztą E-510 niczego nie brakuje a z tym szkłem jeszcze rozwinie skrzydła :)
Chciałbym się przywitać!
Jest to mój pierwszy post na forum. Tworzę nowy temat ponieważ nie znalazłem informacji na temat, który mnie interesuje (wiem, że fora są zaśmiecane przez zwielokrotnione wątki).
Jestem amatorem, który jednak lub spędzać sporo czasu z aparatem, wykorzystując go głównie do zdjęć plenerowych oraz wnętrz, czasem portretów. Inny rodzaj fotografii zdarza się raczej sporadycznie.
Po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii o obiektywie Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm f/2,8-4,0 SWD postanowiłem w niego zainwestować, gdyż dotychczas fotografowałem na dołączonych kitach 14-42 mm 1:3.5-5.6 oraz 40-150 mm 1:4-5.6.
Jednak moje body to amatorska, znakomita zresztą, lustrzanka E510.