Zobacz pełną wersję : Moje pierwsze foty do oceny;) widoki, zachody itp
Jestem bardzo Amatorskim fotografem więc jak na razie proszę o wyrozumiałość ;)
:grin:
Piotr Grześ
3.05.08, 20:14
No tak. Przede wszystkim, zadbaj o ostrość i kompozycję kadrów. Zachodzące słońce poraziło mnie, wprost, musiałem przymrużyć oczy. Ale nie przejmuj się, walcz dalej i proszę poczytaj, o ostrzeniu po zmniejszeniu zdjęć. Witamy i do roboty:)
no tak... tylko ja nie zbyt wiem jak zadbać o tą ostrość i kompozycje i w tym problem :cry: :grin: :cry:
Przed umieszczeniem zdjęcia na forum, zmniejsz je do takich wymiarów aby dłuższy bok miał max 800 pikseli (teraz ma 1500) a następnie lekko wyostrz.
Twoje zdjęcia, szczególnie zachody i tulipan są bardzo nieostre i to od razu zniechęca. Może spróbuj np. tulipana zmniejszyć, wyostrzyć i jeszcze raz zapodaj na forum ;) Może będzie nadawało się do oceny. Zapora robiona pod słońce i dlatego jest jakby lekka mgiełka i brak kontrastu.
wujek.samo.h
3.05.08, 22:07
Kościółek mi nie leży - zasłonięty drzewami i jakoś tak smętnie.
Podobnie zapora - zainteresowałbyś się takim zdjęciem?
Zachód musiał być naprawdę piękny. Do poprawy - ostrość i warto było by trochę niedoświetlić zdjęcie by wyszły fajniejsze, czarne kontury. Ale pomijając to, "zachody" dobrze wróżą na przyszłość:)
Kwiatuszek - najbardziej mi się podoba. Co najwyżej trochę bym go rozjaśnił i nasycił (lekko) w PS. No i wyostrzenie by się przydało. Proste, "sztandarowe" ujęcie, ale zrobione inaczej (inny kwiat-nie znam się, moim zdaniem ładny). Zdjęcie na plus, wymaga tylko drobnej kosmetyki:)
Powodzenie i wytrwałości życzę:)
Dodaję kolejne zdjęcia mam nadzieje że ostrzejsze ;)
Zdjęcie kota zrobione komórką (se k550)
Chcę dodać że NIE są to zdjęcia robione lustrzanką. Niestety:|
Piotr Grześ
3.05.08, 23:01
Przykro mi, ale niestety, nic dobrego na temat tych zdjęć, nie mogę powiedzieć!
no a co znów jest w nich nie tak ? :(:cry:
Piotr Grześ
3.05.08, 23:09