Zobacz pełną wersję : Gwarancja a zestaw
Jak działa gwarancja w przypadku zestawu body+grip? Na fakturze jest wymieniony zestaw, grip chcę sprzedać. Rozumiem, że sprzedam go bez gwarancji ponieważ fakturę chcę sobie zostawić by mieć gwarancję na body
Witam. Obawiam się, że grip będzie bez gwarancji.
Grip ma własną kartę gwarancyjną? W takim razie kopia faktury powinna wystarczyć do ewentualnej realizacji gwarancji. W każdym razie tak było w przypadku odsprzedaży obiektywów kitowych.
Grip ma własną kartę, ale to nie jest zestaw w takim znaczeniu jak body+szkło kitowe. Po prostu kupione zostało body osobno i grip osobno. Znajdują się tylko na jednej fakturze. No nic, nie będę kombinował, sprzedam bez gwarancji
Nie spiesz się, jeżeli to są dwa urządzenia oddzielne to może rzeczywiście wystarczy kopia faktury, a najlepiej popytaj przynajmniej sprzedawców podobnej branży lub zadzwoń do producenta.
Widzę niestety, że dodatkowo karta gwarancyjna od gripa jest niepodbita. Pieczątka jest tylko na tej karcie od body. Sklep pewnie klepnął jedną pieczątkę a kupujący nawet nie popatrzył i nie zwrócił uwagi. Teraz to chyba "po ptakach".
Widzę niestety, że dodatkowo karta gwarancyjna od gripa jest niepodbita. Pieczątka jest tylko na tej karcie od body. Sklep pewnie klepnął jedną pieczątkę a kupujący nawet nie popatrzył i nie zwrócił uwagi. Teraz to chyba "po ptakach".Oj chyba tak, ale popytaj, jest przecież dokument zakupu.
Gdy wysyłałem aparat do naprawy gwarancyjnej dołączyłem tylko ksero faktury i to wystarczyło.
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.