PDA

Zobacz pełną wersję : Gwarancja a zestaw



erol
25.05.16, 07:26
Jak działa gwarancja w przypadku zestawu body+grip? Na fakturze jest wymieniony zestaw, grip chcę sprzedać. Rozumiem, że sprzedam go bez gwarancji ponieważ fakturę chcę sobie zostawić by mieć gwarancję na body

jkr
25.05.16, 07:50
Witam. Obawiam się, że grip będzie bez gwarancji.

Karol
25.05.16, 09:10
Grip ma własną kartę gwarancyjną? W takim razie kopia faktury powinna wystarczyć do ewentualnej realizacji gwarancji. W każdym razie tak było w przypadku odsprzedaży obiektywów kitowych.

erol
25.05.16, 09:22
Grip ma własną kartę, ale to nie jest zestaw w takim znaczeniu jak body+szkło kitowe. Po prostu kupione zostało body osobno i grip osobno. Znajdują się tylko na jednej fakturze. No nic, nie będę kombinował, sprzedam bez gwarancji

jkr
25.05.16, 09:51
Nie spiesz się, jeżeli to są dwa urządzenia oddzielne to może rzeczywiście wystarczy kopia faktury, a najlepiej popytaj przynajmniej sprzedawców podobnej branży lub zadzwoń do producenta.

erol
25.05.16, 10:25
Widzę niestety, że dodatkowo karta gwarancyjna od gripa jest niepodbita. Pieczątka jest tylko na tej karcie od body. Sklep pewnie klepnął jedną pieczątkę a kupujący nawet nie popatrzył i nie zwrócił uwagi. Teraz to chyba "po ptakach".

jkr
25.05.16, 10:30
Widzę niestety, że dodatkowo karta gwarancyjna od gripa jest niepodbita. Pieczątka jest tylko na tej karcie od body. Sklep pewnie klepnął jedną pieczątkę a kupujący nawet nie popatrzył i nie zwrócił uwagi. Teraz to chyba "po ptakach".Oj chyba tak, ale popytaj, jest przecież dokument zakupu.

alnico
25.05.16, 22:03
Gdy wysyłałem aparat do naprawy gwarancyjnej dołączyłem tylko ksero faktury i to wystarczyło.