Jak działa gwarancja w przypadku zestawu body+grip? Na fakturze jest wymieniony zestaw, grip chcę sprzedać. Rozumiem, że sprzedam go bez gwarancji ponieważ fakturę chcę sobie zostawić by mieć gwarancję na body
Jak działa gwarancja w przypadku zestawu body+grip? Na fakturze jest wymieniony zestaw, grip chcę sprzedać. Rozumiem, że sprzedam go bez gwarancji ponieważ fakturę chcę sobie zostawić by mieć gwarancję na body
PEN-F, PL 15/1.7, mZD 45/1.8
Witam. Obawiam się, że grip będzie bez gwarancji.
Najważniejsza jest historia.
"Narody tracąc pamięć tracą życie" C. K. Norwid
Grip ma własną kartę gwarancyjną? W takim razie kopia faktury powinna wystarczyć do ewentualnej realizacji gwarancji. W każdym razie tak było w przypadku odsprzedaży obiektywów kitowych.
Grip ma własną kartę, ale to nie jest zestaw w takim znaczeniu jak body+szkło kitowe. Po prostu kupione zostało body osobno i grip osobno. Znajdują się tylko na jednej fakturze. No nic, nie będę kombinował, sprzedam bez gwarancji
PEN-F, PL 15/1.7, mZD 45/1.8
Nie spiesz się, jeżeli to są dwa urządzenia oddzielne to może rzeczywiście wystarczy kopia faktury, a najlepiej popytaj przynajmniej sprzedawców podobnej branży lub zadzwoń do producenta.
Najważniejsza jest historia.
"Narody tracąc pamięć tracą życie" C. K. Norwid
Widzę niestety, że dodatkowo karta gwarancyjna od gripa jest niepodbita. Pieczątka jest tylko na tej karcie od body. Sklep pewnie klepnął jedną pieczątkę a kupujący nawet nie popatrzył i nie zwrócił uwagi. Teraz to chyba "po ptakach".
PEN-F, PL 15/1.7, mZD 45/1.8
Gdy wysyłałem aparat do naprawy gwarancyjnej dołączyłem tylko ksero faktury i to wystarczyło.
OM-D E-M5 I/II + kilka słoików. Łowię nimi oblechy.
Kiedy wychodzę w góry wracam do domu; Co masz zrobić jutro zrób pojutrze będziesz mieć dwa dni wolnego.
Szwarc, mydło i powidło || Z Tater ||Bieszczady || Słowacja