Jej rozterki jeszcze niczego nie potwierdzają. Będzie reakcja sklepu, to będzie potwierdzenie.
Jej rozterki jeszcze niczego nie potwierdzają. Będzie reakcja sklepu, to będzie potwierdzenie.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Trochę mnie to zaniepokoiło, bo się przymierzam :-/ Ale z drugiej strony, jak pisze epicure, trzeba poczekać na ich reakcję, bo może być spóźniona. W końcu to sklep w sieci![]()
Moczarom... mówimy zdecydowane NIE!!!
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
				
			
			
			
				dlatego napisałem w trybie przypuszczającym "potwierdzałyby" a nie twierdząco "potwierdzają".
klikacz - czekam (i chyba nie tylko ja) na info, będzie pewnie dosyć istotne dla podejmowania decyzji o zakupie w VB
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
						
					
				
			
			
			
				Dziś dostałam maila:
Szanowna Pani Katarzyno
Dziękujemy za wiadomość.
Prosimy o przesłanie poniższych:
1. wideo ukazujących wadę produktu
2. dokładnych zdjęć produktu
3. zdjęć kompletnego zestawu z pudełkiem
Są to warunki konieczne dla naszego działu reklamacji aby rozpocząć procedurę reklamacyjną. Proszę o przesłanie wymaganych plików graficznych do 5 dni w innym przypadku reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Jeden załącznik nie może przekraczać 5 MB, a łącznie 15 MB. Po otrzymaniu plików graficznych zostanie to potwierdzone mailowo. W przypadku braku potwierdzenia proszę o ponowne przesłanie.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o wiadomość.
Życzymy miłego dnia!
---------- Post dodany o 08:42 ---------- Poprzedni post był o 08:41 ----------
Zastanawiam się jak sfotografować to, że aparat się nie włącza))
Mnie najbardziej rozbraja to, że musisz mieć pudełko
W każdym razie, życzę powodzenia.
moje wątki 1. Malta i Gozo 2. Z łąk i pol...