Strona 13 z 28 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 273

Wątek: Sklep 'Value Basket' ???

  1. #121
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar epicure
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    12.882
    Siła reputacji
    243
    Moja galeria
    Jej rozterki jeszcze niczego nie potwierdzają. Będzie reakcja sklepu, to będzie potwierdzenie.
    www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb

  2. #122
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar zigger
    Dołączył
    Dec 2006
    Mieszka w
    Olsztyn
    Posty
    1.623
    Siła reputacji
    96
    Moja galeria
    Trochę mnie to zaniepokoiło, bo się przymierzam :-/ Ale z drugiej strony, jak pisze epicure, trzeba poczekać na ich reakcję, bo może być spóźniona. W końcu to sklep w sieci
    Moczarom... mówimy zdecydowane NIE!!!

  3. #123
    | OlyJedi Awatar klikacz
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland
    Posty
    1.278
    Siła reputacji
    134
    Moja galeria
    Napisałam zgłoszenie i czekam na odpowiedź.

    Cytat Zamieszczone przez Jan_S Zobacz posta
    klikacz - pytałaś, szukałaś jakichś informacji bezpośrednio w Valuebasket? Twoje rozterki potwierdzałyby przypuszczenia że w zakupy w VB są bez gwarancji

  4. #124
    | OlyJedi
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    4.770
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez epicure Zobacz posta
    Jej rozterki jeszcze niczego nie potwierdzają. Będzie reakcja sklepu, to będzie potwierdzenie.
    dlatego napisałem w trybie przypuszczającym "potwierdzałyby" a nie twierdząco "potwierdzają".

    klikacz - czekam (i chyba nie tylko ja) na info, będzie pewnie dosyć istotne dla podejmowania decyzji o zakupie w VB
    Szukam linka do "Autobana"
    ---
    "Do Zobaczenia"

  5. #125
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Posty
    7.423
    Siła reputacji
    292
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jan_S Zobacz posta
    dlatego napisałem w trybie przypuszczającym...
    Czyli rozpowszechniasz zwykłe plotki...
    W internecie nie szukam miłości i akceptacji. Te tematy załatwiam w realu. W internecie szukam partnerów do dyskusji.
    Aktualnie odpoczywam na autobanie.

  6. #126
    | OlyJedi Awatar klikacz
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland
    Posty
    1.278
    Siła reputacji
    134
    Moja galeria
    Dziś dostałam maila:

    Szanowna Pani Katarzyno
    Dziękujemy za wiadomość.
    Prosimy o przesłanie poniższych:
    1. wideo ukazujących wadę produktu
    2. dokładnych zdjęć produktu
    3. zdjęć kompletnego zestawu z pudełkiem
    Są to warunki konieczne dla naszego działu reklamacji aby rozpocząć procedurę reklamacyjną. Proszę o przesłanie wymaganych plików graficznych do 5 dni w innym przypadku reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.

    Jeden załącznik nie może przekraczać 5 MB, a łącznie 15 MB. Po otrzymaniu plików graficznych zostanie to potwierdzone mailowo. W przypadku braku potwierdzenia proszę o ponowne przesłanie.
    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o wiadomość.
    Życzymy miłego dnia!

    ---------- Post dodany o 08:42 ---------- Poprzedni post był o 08:41 ----------

    Zastanawiam się jak sfotografować to, że aparat się nie włącza ))

  7. #127
    | OlyJedi Awatar szamaniec
    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poręba
    Posty
    1.401
    Siła reputacji
    116
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez klikacz Zobacz posta
    Dziś dostałam maila:

    Szanowna Pani Katarzyno
    Dziękujemy za wiadomość.
    Prosimy o przesłanie poniższych:
    1. wideo ukazujących wadę produktu
    2. dokładnych zdjęć produktu
    3. zdjęć kompletnego zestawu z pudełkiem
    Są to warunki konieczne dla naszego działu reklamacji aby rozpocząć procedurę reklamacyjną. Proszę o przesłanie wymaganych plików graficznych do 5 dni w innym przypadku reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.

    Jeden załącznik nie może przekraczać 5 MB, a łącznie 15 MB. Po otrzymaniu plików graficznych zostanie to potwierdzone mailowo. W przypadku braku potwierdzenia proszę o ponowne przesłanie.
    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o wiadomość.
    Życzymy miłego dnia!

    ---------- Post dodany o 08:42 ---------- Poprzedni post był o 08:41 ----------

    Zastanawiam się jak sfotografować to, że aparat się nie włącza ))

    Czytam że chodzi o wideo więc w czym problem ?

  8. #128
    | OlyJedi Awatar rados
    Dołączył
    Jun 2015
    Mieszka w
    W-wa
    Posty
    941
    Siła reputacji
    103
    Moja galeria
    Mnie najbardziej rozbraja to, że musisz mieć pudełko

    W każdym razie, życzę powodzenia.

  9. #129
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar sikor
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    1.059
    Siła reputacji
    225
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez klikacz Zobacz posta
    Dziś dostałam maila:

    Szanowna Pani Katarzyno
    Dziękujemy za wiadomość.
    Prosimy o przesłanie poniższych:
    1. wideo ukazujących wadę produktu
    2. dokładnych zdjęć produktu
    3. zdjęć kompletnego zestawu z pudełkiem
    Są to warunki konieczne dla naszego działu reklamacji aby rozpocząć procedurę reklamacyjną. Proszę o przesłanie wymaganych plików graficznych do 5 dni w innym przypadku reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.

    Jeden załącznik nie może przekraczać 5 MB, a łącznie 15 MB. Po otrzymaniu plików graficznych zostanie to potwierdzone mailowo. W przypadku braku potwierdzenia proszę o ponowne przesłanie.
    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o wiadomość.
    Życzymy miłego dnia!

    ---------- Post dodany o 08:42 ---------- Poprzedni post był o 08:41 ----------

    Zastanawiam się jak sfotografować to, że aparat się nie włącza ))
    Kurcze, nawet zdjęcie z pudełkiem - dobrze że nie wyrzuciłem
    OM-1; E-M5 II; E-M1; XZ-2; trochę słoików

  10. #130
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar szafir51
    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2.819
    Siła reputacji
    224
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez klikacz Zobacz posta
    Dziś dostałam maila:
    Zastanawiam się jak sfotografować to, że aparat się nie włącza ))
    Zdjęcie aparatu pokazujące wajchę w pozycji "On", ciemny LCD i ciemny wizjer. I drugie z otwartą klapką baterii. Film - ładujesz baterię do aparatu, zamykasz klapę, włączasz aparat i zbliżenie na ciemny LCD i wizjer. Cięcie. Mamy to! And the winner is... Oscar murowany.

Podobne wątki

  1. Sklep z fotoaparatami Leica
    By Amigo! in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 84
    Ostatni post / autor: 23.01.13, 11:12
  2. Sklep z częściami do Olympusa
    By sdsi in forum Ciekawe strony www
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19.05.11, 19:36
  3. Mocne ND, a sklep w UK
    By S4INT in forum Co kupić ?
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 5.09.08, 22:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.