Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Pomocy :)

annnis
    Gość

Pomocy :)

Witam wszystkich

Jestem zielona w te klocki dlatego postanowiłam napisać bo nie wiem gdzie szukać a Pan google nic mi nie dał

Proszę o odpowiedź na pytanie które brzmi :

Czy idzie jakoś sprawdzić ( nie wiem przez zbadaj element,może coś w linku u góry jak się wyświetla zdjęcie z fb przesłane przez komórkę, czy coś w tym stylu, może jakiś program cokolwiek ) oryginalną datę zrobienia zdjęcia które znajduje się na fb i google + wiem że daty niektórych zdjęć które są podane w google+ i na fb nie są datą zrobienia zdjęcia oraz wiem na 100000 % że osoba która zrobiła zdjęcia nie bawiła się w zmianę dat np.w telefonie.

Sprawdzałam po przez ściągniecie zdjęcia na komputer ale wyświetla się data ściągnięcia nie ma daty zrobienia w podsumowaniach

Proszę pomoże ktoś ???

pozdrawiam annis

| OlyJedi Awatar luzaczek82
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Siła reputacji
    53
    Moja galeria
    Witam.Dawno temu sprawdzałem sobie to jakimś programem ale za chiny nie pamiętam jakim.Wpisz może w google program do odczytu daty robienia zdjęcia

annnis
    Gość
    dziękuje za pierwszą odpowiedź, przeszukuje P. Google ale nie jest łatwo a nie wierzę że w dzisiejszych czasach nie da się tego sprawdzić to dla mnie wręcz nie do uwierzenia wierze że jest jakiś sposób tym bardziej że zdjęcia pochodzą od zwykłych osób a nie od fotografów którzy wiedzą jak ingerować w zdjęcia pozdrawiam

| OlyJedi Awatar eFiX
    Mieszka w
    Kraków
    Siła reputacji
    36
    Moja galeria
    facebook podczas wgrywania zdjec na serwer czyści exif zdjęcia - więc nie za bardzo jest z czego odczytać taką informację.
    [5Dmk3] ----- [IRC] ------ [Klik!]
    Jestem wredny i się czepiam. Ostrzegam uczciwie.

| OlyJedi Awatar gietrzy
    Mieszka w
    Kielcach
    Siła reputacji
    106
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez annnis Zobacz posta