Bez 50-200 (m) 4/3 jest niekompletne.
Bez 50-200 (m) 4/3 jest niekompletne.
Moje zdjęcia: http://forum.olympusclub.pl/showthre...938#post206938
zabawki: OM-1 + 12-100/f4 +100-400+ 12/2 + 20/1.4 . Czasem S 23Ultra
Z body Olka ta akceptowalność jest trochę lepsza...
Z tego kompletu tylko ZD 50 kiepsko mi współpracowało na poziomoe E-P3 ZD 14-54 v.2 też nie było szybkie i optycznie jest takie sobie. ZD 70-300 i 9-18 działają całkiem nieżle. Na temat kompatybilności Panasoników ze szkłami Olkowymi krążą różne opinie. Z G1 Olympusy były manualne.
nie znalazłem w małym systemie zamienników Zd 12-60 i ZD 50-200 na razie...
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
nie wiem czy jest lepsza ? tylko przez chwile miałem em5 w rekach
może mamy inne poziomy akceptowalności ?
fakt nie ma odpowiednika 12-60, za to jest 12-40 i 12-35 ze stałym światłem 2,8, czego w dużym systemie brak, 12-60 dosyć szybko robi się "ciemny" lepiej na tym polu wygląda 14-54
zamiast ZD50 mamy mzd45 ( bez makro), jak komuś jest potrzebna taka ogniskowa
zgadzam się z Tobą szkoda, ze nie ma odpowiednika 50-200 z takim światłem
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły
Pojęcie akceptowalności jest w mikro szeroko rozciągnięte.
Albo mamy niezłe szkło i duży jego rozmiar, albo małe, lżejsze i silnie obrabiane programowo czasem o niezłym świetle.
To nie jest tylko kwestia światła, ale również i transmisji.
Jest z czego wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już wybrałem. Kto inny wybierze inaczej.
Ostatnio edytowane przez Sawa ; 26.02.15 o 12:19 Powód: literówka
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro