Ostatnio edytowane przez And.N ; 10.02.15 o 23:41
G1, G5 | 14-45 | mZD 40-150 | kilka M42 | Moje wątki:
Foto-Różności ; Dymne Impresje ; Stary i Nowy Elbląg
Ostatnio edytowane przez And.N ; 10.02.15 o 23:57
G1, G5 | 14-45 | mZD 40-150 | kilka M42 | Moje wątki:
Foto-Różności ; Dymne Impresje ; Stary i Nowy Elbląg
Ostatnio edytowane przez And.N ; 11.02.15 o 00:13
G1, G5 | 14-45 | mZD 40-150 | kilka M42 | Moje wątki:
Foto-Różności ; Dymne Impresje ; Stary i Nowy Elbląg
Także czekam na wyniki pomiarów nowej matrycyOstatnie kilka tygodni miałem okazje porównac na spokojnie mojego Panasa G3 z E-M5 i z Sony A6000. Przyznaje bez bicia, że matryca tego ostatniego daje rade, szczególnie w wyciąganiu cieni. Co do ISO to widać, że lepiej ale jak dla mnie OMD też daje radę
Trochę miałem dylemat przy czym zostać ale jednak wygrało m43 ze względu na stabilizacje w body i jakośc obiektywów (nałogowo używam 20mm i 45mm). Bolączką Sony jest szklarnia, a właściwie jej brak.
Micro Four Thirds - moje doświadczenia z u43
Miałem na myśli Tych co tak najbardziej narzekają na matrycę panasa, a zdjęcia przez Nich wykonywane są z ekspozycją właśnie góra kilku sekund, a raczej zdecydowanie mniej.
PS
A już w tym temacie nie chce mi się dyskutować, niech będzie, że to ja mam obsesje, czy jak się wcześniej wyraziłem psychoze (bardzo możliwe, pewnie dlatego, że nie stać mnie na te nowinki i moje wypowiedzi są z czystej zazdrości )
Ostatnio edytowane przez And.N ; 11.02.15 o 00:36
G1, G5 | 14-45 | mZD 40-150 | kilka M42 | Moje wątki:
Foto-Różności ; Dymne Impresje ; Stary i Nowy Elbląg
bo nie kilka minut - w Panasowych matrycach się nie da.
andtor2
po co ta wojna? Nie trzeba jakiś długich ekspozycji, wystarczą te kilku-kilkunasto sekundowe. Matryca Panasa żyje wtedy własnym życiem, w ciemnych partiach pojawiają się kolorowe piksele, których nigdzie w kadrze nie ma. Ok, pomaga odszumianie koloru, ale w matrycy Sony tego nie ma. Sprawdzone na G3 i E-M10.
Ja tam bym zamiast wysokiego ISO (jakiegos kosmicznego wyciaganego ), 4K, to wolałbym większy DR i zakres tonalny (kolory)... i brak filtra AA :P
T.
"Najpiękniejszy bokeh dostaję, gdy... ściągam okulary."
Lumix G80 + Olek E-30 + trochę szkieł ZD i mZD, trochę OM, trochę światła i sporo innych szpejów.