Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: OMD E-M10 nie działa pokrętło ustawiania trybów

  1. #11

    Dołączył
    Jun 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Posty
    17
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Teraz zauważyłem, że nie dołączono mi niestety tej gwarancji ani dokumentu sprzedaży. Kupiłem go na ebayu, mam tylko maile z PayPala o dokonaniu transakcji.
    Co tu robić? Co jest potrzebne aby honorowano tą gwarancję? Czy fizycznie tę karteczkę z gwarancją, czy też co innego?

  2. #12
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    180
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez zbigo Zobacz posta
    Teraz zauważyłem, że nie dołączono mi niestety tej gwarancji ani dokumentu sprzedaży. Kupiłem go na ebayu, mam tylko maile z PayPala o dokonaniu transakcji.
    Co tu robić? Co jest potrzebne aby honorowano tą gwarancję? Czy fizycznie tę karteczkę z gwarancją, czy też co innego?
    Gdy nie beda Ci chcieli isc na reke nogami to wystarczy nr aparatu, data sprzedarzy.Jesli beda chcieli byc uczciwi to po nr dokumentu sprzedarzy dojada kto gdzie i kiedy kupil.
    Dokument gwarancyjny nie jest do niczego potrzebny a tym bardziej jakies stemple i autografy z datami na nim.
    Jesli jest pewnosc z Twojej strony,ze nie uplynelo dwa lata od sprzedarzy pierwszemu klijentowi to slij na gwarancynja.

  3. #13
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    ...Dokument gwarancyjny nie jest do niczego potrzebny a tym bardziej jakies stemple i autografy z datami na nim.
    Jesli jest pewnosc z Twojej strony,ze nie uplynelo dwa lata od sprzedarzy pierwszemu klijentowi to slij na gwarancynja.
    To jest tylko Twój osobisty pogląd. Warunki gwarancji mówią coś innego: http://www.olympus.pl/site/pl/c/came...nty/index.html
    @zbigo: znajdź jakikolwiek kwit inny, niż potwierdzenie płatności PayPal. Z niego wynika wyłącznie, że wydałeś pieniądze, ale nie wynika za co. Kwitem może być paragon ze sklepu, dowód wydania aparatu z magazyniu, list przewozowy - o ile został w nim wymieniony aparat. Oczywiście najlepiej mieć oryginał karty gwarancyjnej. Nawet jeżeli jest niestemplowana, to w takiej sytuacji datę nabycia potwierdzi wyciąg z PayPala.

  4. #14
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    180
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    To jest tylko Twój osobisty pogląd. Warunki gwarancji mówią coś innego: http://www.olympus.pl/site/pl/c/came...nty/index.html
    No tak. Tu(niemcy) nikt juz od dawien dawna nie wypelnia i stempluje karty gwarancyjnej.Dowod sprzedarzy(paragon)jest wystarczajacym dowodem.
    Osobiscie mialem kiedys sytuacje,ze nawet paragonu nie mialem.Sprzedawca po otrzymaniu towaru czytnikiem odczytal po numerze kiedy kupilem o ktorej godzinie ile dalem i ile otrzymalem reszty.Po chwili dostalem wydrukowana kopie paragonu i zapakowali to razem na naprawe gwarancyjna.
    Dlatego tez napisalem o pojsciu na reke ale nogami.
    Tylko nie piszcze zaraz ze niemcy to niemcy a polska to polska bo to nie temat tego.Jestesmy w Europie.

  5. #15
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    No tak. Tu(niemcy) nikt juz od dawien dawna nie wypelnia i stempluje karty gwarancyjnej.Dowod sprzedarzy(paragon)jest wystarczajacym dowodem..
    Owszem, zgadza się. Dowód sprzedaży jest wystarczającym potwierdzeniemuprawnienia do naprawy gwarancyjnej, więc czeskie Centrum Serwisowe leży w Europie. W przypadku Twojego aparatu, pani w sklepie piknęła czytnikiem i ze sklepowej bazy danych wygenerowała kopię dowodu zakupu. W przypadku nszego kolegi, ktory nie ma żadnego kwitu, jest to problem, ponieważ nie bardzo jest jak dotrzeć do bazy danych wychodzących z magazynu dystrybucyjnego i kto to ma zrobić, jeżeli aparat został kupiony w dużej sieci wysyłkowej i na dobrą sprawę nie wiadomo, czy pochodzi z dystrybucji europejskiej, azjatyckiej, amerykańskiej, australijskiej? To nie jest brak Europy, Mirku, tylko brak możliwości. Zatem sensowniej jest posiadać jakikolwiek dokument (paragon, czy kartę gwarancyjną), ponieważ nie każdy ma możliwość pójść do pani Müller, czy do pana Schmidta w miejscowym sklepie fotograficznym i poprosić o duplikat paragonu i dostać go od ręki.

  6. #16

    Dołączył
    Jun 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Posty
    17
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    No właśnie, kontaktowałem się ze sprzedawcą, który stwierdził, że towar pochodził z Hong-Kongu i tylko tam mogę go naprawić w ramach gwarancji, oczywiście płacąc
    shipping za towar w obie strony. Za dodatkową opłatą można dokupić natomiast gwarancję europejską.
    Myślę, że bardziej opłaca się jednak naprawiać w kraju poza gwarancją.

  7. #17
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.356
    Siła reputacji
    231
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mirek54 Zobacz posta
    No tak. Tu(niemcy) nikt juz od dawien dawna nie wypelnia i stempluje karty gwarancyjnej.Dowod sprzedarzy(paragon)jest wystarczajacym dowodem.
    Osobiscie mialem kiedys sytuacje,ze nawet paragonu nie mialem.Sprzedawca po otrzymaniu towaru czytnikiem odczytal po numerze kiedy kupilem o ktorej godzinie ile dalem i ile otrzymalem reszty.Po chwili dostalem wydrukowana kopie paragonu i zapakowali to razem na naprawe gwarancyjna.
    Dlatego tez napisalem o pojsciu na reke ale nogami.
    Tylko nie piszcze zaraz ze niemcy to niemcy a polska to polska bo to nie temat tego.Jestesmy w Europie.
    gdybyś nie zauważył to jest Olympusclub.pl, wiec nie jest ważne jak jest u Ciebie, nie wprowadzaj w błąd !!
    druga sprawa w przepisach fiskalnych PL nie ma pojecia duplikatu paragonu

    ---------- Post dodany o 17:50 ---------- Poprzedni post był o 17:46 ----------

    zadzwoń do Ok Serwis w Gd 585584795, moze pomogą ?
    Ostatnio edytowane przez viruuss ; 2.02.15 o 18:53
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

Podobne wątki

  1. Olympus C- 5060WZ naprawa pokrętła trybów.
    By adr in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 2.02.13, 16:20
  2. e-510 kółko trybów
    By Gundi in forum Korpusy 4/3
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 21.04.10, 19:37
  3. Systemy ustawiania ostrości w SP-570UZ
    By zbyma72age in forum Porady dotyczące fotografii
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20.08.08, 16:47
  4. Dekielek do ustawiania WB
    By gonia in forum E-System
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 8.06.08, 15:25
  5. Problem podczas ustawiania ostrości
    By Majorian in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23.08.06, 08:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.