Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Portugalia - maj 2015

  1. #1
    | OlyJedi Awatar osiem1984
    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Warszawa (aktualnie Młochów pod Warszawa)
    Posty
    1.682
    Siła reputacji
    96
    Moja galeria

    Portugalia - maj 2015

    Witam wszystkich serdecznie,
    podobnie jak w zeszłym roku tak i w tym roku zaplanowaliśmy z tatą wspólny wyjazd celem zwiedzenia po trosze jakiegoś ciekawego kraju. Padło na Portugalię. Wylatujemy 4 maja o godzinie 21:00, a lot powrotny mamy 16 maja o 01:30. Lot do i z Lizbony. Plan jest prosty, zobaczyć ile się da i wrócić z pełnym bagażem wspomnień ale i zapełnioną kartą. Ja jestem amatorem, tata jeszcze większym, więc nie jest to wyjazd stricte fotograficzny i nastawiony jedynie na zdjęcia (czyt. wstawanie w nocy, wyczekiwanie godzinami etc..). Jeżeli ktoś miałby ochotę się dołączyć to serdecznie zapraszamy. Podróżowanie w większym gronie jest zawsze prostsze choćby ze względów finansowych.

    Jeżeli, ktoś z zacnych forumowiczów miał już okazję odwiedzić Portugalię, to chętnie poprosiłbym o jakieś rady dot. transportu i miejsc wartych odwiedzenia. Mam już co prawda swoją listę stworzoną na podstawie forów i przewodników ale chętnie ją zmodyfikuję, gdy okaże się, że jest coś jeszcze wartego uwagi. Miejsca, które chcemy odwiedzić to: Lizbona, Sesimbra, Sintra, cabo da Roca, Costa Nova Porto, Bathala, Aveiro, Obidos, Braga, Lagos, Fatima, Coimbra. Wydaje mi się, że w 11 dni można te miejsca odwiedzić (niektóre jednego dnia np Sintre i Cabo da Roca, czy Costa Nova, Aveiro, Obidos, Fatima i coimbra).

    Gdyby ktoś chciał zerknąć na to jak wyglądają tego typu wyajzdy, to odsyłam do wątku, w którym jeden z nich opisuję.
    https://forum.olympusclub.pl/threads...ę.?highlight=
    Ostatnio edytowane przez osiem1984 ; 4.01.15 o 23:16
    Fotografuję OM-D EM-5 II, mZD 12-40 2.8, mZD 45 1.8, mZD 75-300, mZD 60 2.8 macro, Samyang Fisheye 7.5

  2. #2