Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Jaki obiektyw do profesjonalnego fotografowania wypieków? Bardzo proszę o pomoc!!

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Jaki obiektyw do profesjonalnego fotografowania wypieków? Bardzo proszę o pomoc!!

Witam serdecznie,

jestem babą i totalnym amatorem jednocześnie (o zgrozo!) dlatego bardzo Was proszę o pomoc. Poszukuję sprzętu dzięki któremu zrobię przepiękne zdjęcia moich wypieków. Chodzi mi o rozmycie tła, jasność przy nieraz ciemnym oświetleniu i nasycenie barw.
    Od jakiegoś czasu problem ten spędza mi sen z powiek i trochę się już o obiektywach naczytałam. No i trafiłam na opis obiektywu Zuiko 50 mm f.2.0 macro - tyle pozytywnych opinii, słów zachwytu i tak dalej..... że postanowiłam sobie że muszę zdobyć ten obiektyw bo dla mnie będzie idealny.
    Na pierwszy ruch zakupiłam sobie dziadka E1 + obiektyw kitowy. No i teraz chcę sobie dokupić do dziadka ten właśnie Zuiko 50 mm f/2.0 ed macro.... ale do tematu wtrącił się mój mąż i zaczął smęcić, że.... nie ma sensu kupować tak drogiego obiektywu bo mamy za stary aparat i że zdjęcia nie będą wychodzić ładnie bo e1 ma słabe iso i że nic tu jasność obiektywu nie pomoże i że jak za oknem jest szaro to nie ma szans na jasne zdjęcie....

Czy to jest prawda??? Bardzo proszę o pomoc i poradę!!!!

Moderator | OlyJedi Awatar apz
    Mieszka w
    Beskid Mały; Andrychów
    Siła reputacji
    335
    Moja galeria
    Szukasz rozmycia, bedzie ok. Poza tym jak za oknem szaro można plan zdjęciowy odpowiednio naświelić...

więcej w literaturze: http://www.galaktyka.com.pl/product,,629,8.html
    http://www.galaktyka.com.pl/product,,574,8.html
    E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro

| OlyJedi Awatar nyny
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Siła reputacji
    198
    Moja galeria
    Jesli jedzenie nie ucieka to uzyskiwane czasy sa kompletnie bez znaczenia.