Strona 15 z 22 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 220

Wątek: Olympus zwraca 360zł - nowa promocja na E510

  1. #141
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    Dobre pytanie z tą gwarancją niewypełnioną. Data nie jest wpisana. Trzeba sobie wpisać, czy może być tak?
    Językiem gwarancji bym się nie przejmował. Polska dystrybucja nie oznacza polskiego języka na wszystkich papierach. Gwarancje drukowane są w Chinach w języku neutralnym

    EDIT:
    Na fakturze jest data zakupu i nr seryjny aparatu, który jest też na karcie gwarancyjnej, więc jeśli chodzi o to, czy aparat kupiony w odpowiednim terminie, to data na gwarancji nie powinna być wymagana.

  2. #142

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Posty
    54
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Adrian
    Kupiłem puszke E-510. Przyszła ekspresowo z Fotozakupy.pl Meczy mnie jednak pewna sprawa. W promocji cash back proszą o kopię polskiej gwarancji. Ta z Fotozakupów jest niewypelniona - tylko podbita i nie polska. Np od lampy mam z treścią po polsku na nalepce wielkości karty.
    Czy uznają to? Czy ktoś kupił w fotozakupach i zasięgnął juz informacji?
    Jak kupowałeś u nas to masz polska gwarancje na 100% odwróć ja na drugą stronę tam znajdziesz naklejkę z Olympus Polska z warunkami gwar. w PL
    my sprzedajemy towar tylko z Olmypus Polska

    gwarancje wypełnij sobie samemu tzn. wpisz tylko datę, taka jak na FV!
    nr seryjny jest na kodzie paskowym, a nasza pieczec i podpis masz.

  3. #143
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Świebodzice
    Posty
    153
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Kupowalem u Was. Wybacz, ale żadnej nalepki nie ma. Tak jak pisalem - byla taka na gwarancji od lampy, nie ma takiej na druku od Was. Jesli sobie życzysz mogę wrzucic skany. Oczywiście wierzę, że macie towar włacznie z Olympus Polska, ale chcę mieć pewność, że otrzymam zwrot. Kod kreskowy jest w końcu tylko jeden

  4. #144
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    Też kupowałem w fotozakupy.pl i nie mam naklejki. Mam jakąś karteczkę z warunkami gwarancji po polsku, ale to chyba nie naklejka...

  5. #145
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Świebodzice
    Posty
    153
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Ale treść tak jak na naklejce z gwaranji do mojej lapmy, więc pewnie wszystko OK. Znalazlem ta kartke osobno w pudelku. Wysylam do epartnera po kaskę. Jak cosik będzie nie tak, to bedzie na fotozakupy

  6. #146
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    Ale tę karteczkę też wysyłasz?
    Ja mam już wszystko w zaklejonej kopercie ze znaczkami, tylko się zorientowałem, że data nie jest wpisana na gwarancji

  7. #147
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Świebodzice
    Posty
    153
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Nie tylko jak na obrazku głowna część karty gwarancyjnej.

  8. #148

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Posty
    54
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Adrian
    Ale treść tak jak na naklejce z gwaranji do mojej lapmy, więc pewnie wszystko OK. Znalazlem ta kartke osobno w pudelku. Wysylam do epartnera po kaskę. Jak cosik będzie nie tak, to bedzie na fotozakupy
    na 100% dostaniecie zwrot - olympus będzie to sprawdzał po nr seryjnych.
    Jak ktoś nie ma naklejki z warunkami PL na karcie gwarancyjnej to niech sprawdzi na pudełku
    tam powinna być naklejka Olympus Polska sp. z o.o. ul. Suwak 3 ...

  9. #149
    Awatar d@nielski
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    P-sk
    Posty
    27
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    ja też wysłałem bez daty i też kupowałem w fotozakupy.pl. Nie wiedziałem że trzeba sobie samemu wpisać mam nadzieję że nie będzie to problemem. Wysłałem priorytetem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Tak że będę widział kiedy dostali i czy wyrobią sie w 21 dni
    Racja jest jak **** każdy ma swoją.

  10. #150
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Świebodzice
    Posty
    153
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Dobrze będzie
    Coś mi się optymista" włączył

Podobne wątki

  1. Nowa promocja na e-3 - POTWIERDZONA
    By Karol in forum E-System
    Odpowiedzi: 99
    Ostatni post / autor: 3.05.09, 10:50
  2. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17.08.08, 22:30

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.