Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Witam i od razu pytam :)

Witam i od razu pytam :)

Witam serdecznie!

Trafiłem na to forum bo stoję przed ciężką decyzją, czyli standardowe: co kupić ?

Mianowicie, napaliłem się na OMD-EM10, ponieważ kiedyś miałem lustrzankę canona bodajże 400D, byłem z niej zadowolony, chociaż jestem amatorem, ale jakość zdjęć była dla mnie satysfakcjonująca, nawet przy 100% powiększeniu.

Jednak na wyjazdach pojawił się odwieczny problem dźwigania tego aparatu z obiektywem, dlatego ją sprzedałem i kupiłem SONY TX-100. Totalny kompakt, mały ale co do jakości zdjęć mam trochę większe oczekiwania.

Dlatego teraz szukam idealnego aparatu dla mnie, wiem że takich nie ma i są plusy i minusy ale wpadł mi w oko GX7, później OMD-EM5, a później zobaczyłem, że jest nowsza, trochę okrojona wersja tego aparatu czyli OMD-EM10.
    Do wczoraj byłem pewny zakupu, ale zacząłem wertować internet szukając informacji o konkurentach, no i wyłonił się Sony A6000, który parametrami przewyższa OMD-EM10, ale to Sony...

Ok, bo się rozpisałem, a nie zadałem pytania

Jestem prawie zdecydowany na EM10 ale z obiektywem M.ZUIKO DIGITAL 45mm f/1.8.
    Dlaczego z tym, bo jest jasny i jest stały i ma dobre opinie.
    Z tego co wyczytałem, to dobry obiektyw, zarówno do portretów ale nie tylko.

Chciałbym się Was poradzić czy to dobry wybór, czy w dobrą stronę podążam oraz czy w Olympus EM10 da się ustawić tak aby pokrętło było sterowaniem przysłoną ?

W sony a6000, którym się wczoraj przez godzinę w sklepie bawiłem, to wymaga małej gimnastyki niestety.
    Będę wdzięczny za podpowiedzi

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar szafir51
    Mieszka w
    Wrocław
    Siła reputacji
    223
    Moja galeria

Odp: Witam i od razu pytam :)