Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Pokaż wyniki od 91 do 98 z 98

Wątek: 12-40 Serwis?

  1. #91
    | OlyJedi
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    4.770
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    odnośnie NPS

    Ok, doczytałem... czyli warunki minimum to legitymacja prasowa, dwie profi-puszki (najtańsze obecnie to D800 po ca 8,8 tys.) trzy obiektywy - tu nie będę analizował jakie trzy z długiej listy byłyby najtańszą opcja by do programu wejść, tyle powiem że (odpowiadający tytułowemu obiektywowi) 24-70/2,8 to wydatek ca 6 tysiaków...

    czyli na skróty - luc4s - by mieć takie oczekiwania to sprzedaj te tanie E-M10 czy E-M5, kupuj 2 x E-M1 + co tam jest najdroższego z optyki... Zdaje się że do E-M1 już jest dostępny jakiś program osłonowy.

    ---
    Ale tak, miło by było gdyby wszystkie firmy udostępniały sprzęt zastępczy. Niestety, to raczej wyjątek niż reguła...
    Szukam linka do "Autobana"
    ---
    "Do Zobaczenia"

  2. #92
    | OlyJedi Awatar MikolajN
    Dołączył
    Apr 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    766
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    Cytat Zamieszczone przez luc4s Zobacz posta
    Nie, musisz tylko posiadać odpowiednie puszki i obiektywy z najwyższej serii. Z tego wynika http://fotoblogia.pl/430,jak-to-jest...-foto-w-polsce że też Fuji ma taka opcję.



    fuji ma, ale tylko w tych najwyzszych modelach. Wczoraj ogladalem ich bezlusterkowce i sprzedawca podal taką informację. Choć swoją drogą obiektywy Fuji kosztują kosmiczną kasę nawet porównując do serii Pro Olympusa.

  3. #93
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    5.023
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    Cytat Zamieszczone przez Jan_S Zobacz posta

    czyli na skróty - luc4s - by mieć takie oczekiwania to sprzedaj te tanie E-M10 czy E-M5, kupuj 2 x E-M1 + co tam jest najdroższego z optyki... Zdaje się że do E-M1 już jest dostępny jakiś program osłonowy.
    Co jest najdroższego z optyki w m4/3 to już posiadam, ale ja nie pisałem, że chcę obiektyw zastępczy, jedynie o podejściu do klienta pro. Gdybym zarabiał na zdjęciach to miałbym i działalność i dwie e-m1, co by i tak nic nie dało. Jak pisałem wcześniej, oceniam naprawę z punktu widzenia zwykłego, wymagającego klienta, który zostawił trochę kasiorki w Olka. Może z takich powodów zawodowcy wybierają właśnie Nikona.

    Inna sprawa, że za starych dobrych czasów serwis Olka dawal zastępcze body. Dostałem zastępcze E1 kiedy to był szczyt osiągnięć firmy.

    Jeszcze taki smaczek... Na karteczce poserwsowej jest prośba o wystawienie opinii i link do strony z ankietą... adres oczywiście nie działa.
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  4. #94
    | OlyJedi
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    4.770
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    Cytat Zamieszczone przez luc4s Zobacz posta
    Co jest najdroższego z optyki w m4/3 to już posiadam, ale ja nie pisałem, że chcę obiektyw zastępczy, jedynie o podejściu do klienta pro. Gdybym zarabiał na zdjęciach to miałbym i działalność i dwie e-m1, co by i tak nic nie dało. Jak pisałem wcześniej, oceniam naprawę z punktu widzenia zwykłego, wymagającego klienta, który zostawił trochę kasiorki w Olka. Może z takich powodów zawodowcy wybierają właśnie Nikona.

    Inna sprawa, że za starych dobrych czasów serwis Olka dawal zastępcze body. Dostałem zastępcze E1 kiedy to był szczyt osiągnięć firmy.

    Jeszcze taki smaczek... Na karteczce poserwsowej jest prośba o wystawienie opinii i link do strony z ankietą... adres oczywiście nie działa.
    a może Nikon i Canon udostępniają takie programy dlatego że produkty tamtej firmy wybierają profesjonaliści? Duże 4/3 chyba z rynku pro już dawno uciekło... małe 4/3 jeszcze nie zdążyło się na nim zakorzenić... a tworzenie profi-obsługi dla klienta oglądającego każdego centa i kombinującego na 100 sposobów jak wydać o 10 zł mniej, ma ekonomicznie słabe podłoże. Japończyki potrafią widać liczyć.

    Inna rzecz, że warto by pamiętali o maksymie że zadowolony klient nigdy nie jest klientem ostatnim

    Inna rzecz, że Olympus o zadowolenie klientów się jednak stara - naprawy są stosunkowo szybkie i bezproblemowe. Pewnie niejeden umiałby podać przykłady innych firm (nie tylko foto) gdzie naprawy gwarancyjne się zbywa twierdzą że usterka wynika z winy klienta... Poczytaj sobie co Fatman przechodził z Nikonem
    Szukam linka do "Autobana"
    ---
    "Do Zobaczenia"

  5. #95
    | OlyJedi
    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.612
    Siła reputacji
    276
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    "Tak, obiektyw dzisiaj wrócił. Wstępne testy wykazały, że problem został wyeliminowany. Filtr UV nawet ponoć nie ściągali, więc też wrócił. To czas na podsumowanie:

    -testy jakości w chińskiej fabryce - minus
    -obsługa zgłoszenia przez stronę https://consumer-service.olympus-europa.com/ - wielki minus, wg strony obiektyw jeszcze nie dotarł
    -obsługa ze strony pracownika Olympus Polska, p. Kamili, wielki plus, co prawda na odpowiedź trzeba czekać 24 h ale zawsze jest to odpowiedź kompetentna
    -podejście firmy do klientów kupujących szkła PRO z najwyższej półki- minus, w takiej sytuacji szkło zastępcze to powinien być standard, źle to wróży dla serii TOP PRO
    -czas od wysyłki do powrotu obiektywu 13 dni (po drodze długi weekend) - plus
    -ocena serwisu- plus, dokładniej przetestuję w wolnej chwili

    Przyczyny usterki nie podali. "

    Wniosek z tej traumatycznej sytuacji!?
    Wiara w ludzi uwzniośla!

  6. #96
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    5.023
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    Dobra nie ma co gdybać, mam nadzieję, że nie będę szybko testował znów serwisu Moje większe oczekiwania (teoretyczne) wynikały z tego, że nie była to usterka, a wada fabryczna i dotyczyła najwyżej pozycjonowanego obecnie obiektywu producenta. Do czeskiego serwisu uwag mam nadzieję nie bedę miał, pierwsze trzy testowe pstryki wady nie ujawniły, a raczej nic innego nie zepsuli
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  7. #97
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    5.023
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    Przetestowałem w domu, jest OK. Serwis trzyma poziom. Poprawić stronę zgłoszeń i będzie GIT!
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  8. #98
    | OlyJedi
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    4.770
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria

    Odp: 12-40 Serwis?

    I to jest najważniejsze! Wielu pięknych zdjęć życzę
    Szukam linka do "Autobana"
    ---
    "Do Zobaczenia"

Podobne wątki

  1. serwis
    By viruuss in forum E-System
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24.01.09, 01:13
  2. Serwis, naprawy
    By mar1no in forum Analogi Olympus i nie tylko
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21.01.08, 21:44
  3. Nowy serwis www.p-l.pl
    By lis2 in forum Ciekawe strony www
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26.08.06, 17:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.