Ostrożniej w ocenach. Dokładnie w ten sam sposób określa się klientów Olympusa. Powiedziałbym, że bardziej krytycznie. Przygłupi ludzie nie potrafiący wyciągać najprostrzych wniosków. Omamieni przez sprawny marketing Olympusa wciskający badziewie po masakrycznie wysokich cenachZamieszczone przez KaarooL
To kwintesencja tego co o nas się myśli
Proponowałbym być bardziej powściągliwy w ocenach innych.
Wiesz grizz jak porównasz ilość sprzedanych luster przez Canona i Olympusa to może dojdziesz do ciekawych wniosków. To tak jak z telefonami komórkowymi. Mój kolega ma serwis. Kiedyś kilka lat temu zauważyłem, że na stole ma przygotowane do naprawy praktycznie same Nokie.Zamieszczone przez grizz
Mówię...
"Bosze, ale to wadliwa marka."
On na to...
"Wiesz... jak się sprzedaje milony sztuk to dwadzieścia może się zepsuć".