Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Podłączenie lampy do aparatu

  1. #1
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria

    Podłączenie lampy do aparatu

    Jak TO podłączyć do kompaktu SP-350?
    Chciałbym kupić jakieś jedno źródło światła i pokombinować. Czy ta lampka ma sens z parasolką? Jestem zupełnie zielony w tym temacie. Myślałem też żeby kupić mocną żarówkę w Casto i nią poświecić...

  2. #2
    Oleryk
    Gość
    Z opisu:
    wyzwalanie: fotocela...

  3. #3
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    A przewodem nie da się jakoś? Podłączyć to pod stopkę?

  4. #4
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.859
    Siła reputacji
    162
    Moja galeria
    SIę da. Na alledrogo jest przejściówka.

  5. #5
    | OlyJedi Awatar Dar-i-jush
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    699
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    Ok, rozumiem. Teraz dwie kwestie:
    1. Czy wyzwalanie fotocelą jest tak samo dobre jak kabelkiem? Ta lampka ma już wbudowaną fotocelę?
    2. Czy te 68W ma sens? Nie znam się na tym, a jak patrzę na 75W w lampie dyndającej z sufitu, to mnie jakoś nie przekonuje. I jeszcze odbite od parasolki...

  6. #6
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Rafał Czarny
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Krakowie
    Posty
    8.679
    Siła reputacji
    113
    Moja galeria
    Fotocela jest fajna, bo nie wymaga kabelka. Ale ma wady - na zewnątrz kiepsko się sprawdza, w słońcu nie działa zupełnie. Nie sprawdza się też w sytuacjach, gdzie jest więcej osób pstrykających np. gupim jaśkiem z lampą. Jeronimo kiedyś opisywał akcję (studniówkę o ile dobrze pamiętam), gdzie ustawił lampę z parasolką i co chwilę ktoś mu ją niechcący wyzwalał błyskiem gupiego jaśka.
    gAlErIa czArNeGo