Bez zbędnych wstępów. Rozpoczynamy zbieranie propozycji do kalendarza 2015.
Kalendarz powinien wyjść od klubowiczów i każdy kto ma ochotę powinien przyłożyć do niego rękę na tyle ile może.
---
Aktualizacja 05.12.2014 - wpłaty
Drukujemy offsetowo. Minimalne zamówienie to 100 egz. Zamówień jest w tej chwili na 67 egz. (dziś doszły jeszcze 2).
Kwota za egzemplarz
Mimo, że mamy 67 zamówień to musimy wziąć 100 egz. za kwotę 1890 zł. W chwili obecnej tą kwotę podzieloną przez ilość egzemplarzy zamówionych (67) traktujcie jako kwotę za egzemplarz. Wynosi ona: 28,21 zł.
Pozostaną jeszcze egzemplarze do zagospodarowania. Na końcu jest stosowny tekst na ten temat.
Opakowanie
Kalendarze zostaną spakowane w kopertę tekturową. Wszystkie egzemplarze w zamówieniu do jednej koperty. Koperta będzie bez względu na to czy zamówienie odbieramy przez znajomego czy zostanie wysłane pocztą. Cena: 3 zł.
Opcje wysyłki
Opcje wysyłki dotyczą cen krajowych. Jest możliwość zamówienia z poza Polski. Jeśli ktoś się zdecyduje proszę o PW. Petreq wspominał, że np. do Niemiec, wysyłka to 14 zł. Jednak na tą chwilę opcji jest 5:
- Dostarczenie kalendarza przez znajomego z forum: 0 zł (każdy dogada się indywidualnie ze znajomym z okolicy).
- Poczta Polska, paczka 300-1000 g (to mniej więcej 3 kalendarze w paczce, a więcej niż 3 egz. nikt nie zamówił):
- ekonomiczna: 4,75 zł
- priorytet: 7,10 zł
- rejestrowana: 11 zł
- Kurier:
Wybieramy sposób przesyłki dodając odpowiednią kwotę do przelewu.
Podsumowując - ile przelewamy
Na chwilę obecną kwota przelewu to:
Kwota przelewu = cena egzemplarza (28,21 zł) * ilość zamówionych egzemplarzy + koszt opakowania (3zł) + cena przesyłki
Przelewu dokonujemy na konto:
Łukasz Łuczkiewicz
Bank Credit-Agricole
nr konta 03 1940 1076 4782 2610 0000 0000
---
Co z nadwyżką?
Musimy coś zrobić z nadmiarowymi egzemplarzami, które i tak kupimy jako grupa. W chwili obecnej kalendarzy, które zostały jest mniej niż wpłacających. Kiedy zamówień było poniżej 60 sztuk był pomysł, by dodać każdemu do zamówienia po jednej sztuce (akurat był moment, że nic nie drgnęło w postępie zamówień i prawie pasowało). Ale w tej chwili zamawiających jest więcej niż niewykorzystanych egzemplarzy. Każdy egzemplarz musiałby by być opłacony, powiększając kwotę zamówienia indywidualnego, ale zmniejszając tym samym cenę jednostkową dla ogółu. Nie chce nikomu dodawać na siłę i powiększać jego zamówienia.
Mamy trzy opcje:
- opcja 1: Egzemplarze, które zostaną przekażemy na jakiś szczytny cel (kilka na WOŚP, a z reszty zrobimy prezent dzieciakom z wybranego domu dziecka).
- opcja 2: Zrobimy z pozostałych kalendarzy upominki w forumowych akcjach i konkursach, albo wymyślimy jakiś specjalny na tę okazje.
- opcja 3: Rozdzielimy na wszystkie rozsądne pomysły.
Poza tym, jeśli pomimo obecnie zamkniętej listy pojawią się kolejne zamówienia, to wpływy zostaną równo podzielone i przelane na konta wpłacających po zakończeniu akcji.
Nie mniej, do przedyskutowania i podrzucenia innych pomysłów jest najbliższy weekend. Później zdecyduje głos 2/3 zamawiających.
---
Aktualizacja 15.11.2014
Dodany został formularz zamówień na kalendarz. Proszę wypełnić pola wg. opisu.
Kalendarz mogą zamawiać także osoby niezarejestrowane na forum. Wystarczy, że podadzą imię i e-mail zamiast nicka.
Drogi klubowiczu, jeśli chcesz coś poprawić lub zmienić, np. w adresie czy w ilości zamawianych egzemplarzy, to napisz zamówienie raz jeszcze. Aktualny będzie ostatni wpis na liście (każdy wpis jest oznaczony datą). Wcześniejsze zamówienia zostaną usunięte.
Uwaga! Wpis z formularza na pewno dociera do bazy. Jednak nie zawsze jest widoczny od razu po wpisaniu. Taka drobna przypadłość w odświeżaniu wpisów googlowskiej aplikacji.
---
Aktualizacja 13.11.2014
Zobacz galerie konkursową