Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Wątek: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

  1. #41
    | OlyJedi Awatar Karol K.
    Dołączył
    Feb 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    254
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Aparat wrócił dzisiaj do mnie z serwisu po drugiej wysyłce. Tym razem obiektyw został naparawiony, z menu serwisowego zniknął błąd i dostałem wiadomość, że nie wykryto usterki. Zabrudzenie na matrycy jak było, tak jest!!! Jestem załamany. Serwis obiecał dopilnować reklamacji naprawy. W informacji z naprawy jest napisane: "Produkt sprawdzony i wyczyszczony", co jeszcze bardziej irytuje. Wygląda na to, że w serwisie pracują niekompetentne osoby. Wyraźnie przecież napisałem o co chodzi i przekazałem zdjęcia z miejscem zabrudzenia! Nie ma kontroli tego co zostało wykonane? Naprawiają po jednej wymienionej rzeczy? To jakaś zabawa, do trzech razy sztuka? Teraz wyjeżdżam i nie wyślę aparatu 3 raz! To na czym mi najbardziej ze wszystkiego zależało, bo bezpośrednio wpływa na jakość zdjęć, nie zostało naprawione. Jedyne, co cieszy, to że nie doszły kolejne brudy jak po pierwszej naprawie

  2. #42
    | OlyJedi Awatar d4rk89
    Dołączył
    Sep 2013
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Posty
    130
    Siła reputacji
    15
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Ja bym to zgłosił telefonicznie kolejny raz i oświadczył, że za trzecim razem jak usterka nie zostanie naprawiona to chcesz wymiany aparatu na nowy, pełnowartościowy. Wtedy wóz albo przewóz, albo Ci to naprawią albo niech dają nowy.

    PS. Na szczęście z moim E-M5 jest wszystko w porządku od nowości i nic się z nim nie dzieje
    Ostatnio edytowane przez d4rk89 ; 28.01.14 o 14:32
    Olympus OM-D E-M5 | Olympus 12-50| Olympus 45mm f/1.8 | Panasonic Leica 25mm f/1.4

  3. #43
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar droplet
    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    2.359
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Miałem kiedyś problem z AF w E-3. Aparat jeździł cztery razy do serwisu. Warto dzwonić. U mnie skończyło się na wymianie aparatu. Podobno pomaga dołączona karteczka z opisem uszkodzenia po angielsku ale u mnie to nic nie dało.

  4. #44
    | OlyJedi Awatar romek1967
    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Bytom
    Posty
    4.776
    Siła reputacji
    159
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Przykra sprawa, szczególnie że serwis O raczej dobre opinie zbiera(ł?). Paproch na matrycy zdarzył mi się raz w E-3, bulb + dmuchnięcie gruszką załatwiły temat.
    The question is: What is a Mahna Mahna?

  5. #45
    | OlyJedi Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Kielcach
    Posty
    5.013
    Siła reputacji
    106
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Ostatnio dwa wątki/dwie sprawy załatwione nie po myśli użytkowników. Osobiście mnie to przeraża, bo mam ochotę na delikatną używkę (do 12 miesięcy) M1.
    Zdaje się, że Oly tnie koszty gdzie popadnie, ale czy tak buduje się markę?
    Jeden aparat "dla Kowalskiego", ale M1 jest zupełnie inaczej pozycjonowany, szczególnie cenowo. Mimo wszystko mbsz różnicę robi też fakt, że jest to serwisowane w Czechach.
    Karol.K - powodzenia.
    Tak, słuchaj mój też to ma.
    Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko
    cały dzień Plejstejszyn.

  6. #46
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.356
    Siła reputacji
    231
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Cytat Zamieszczone przez droplet Zobacz posta
    Miałem kiedyś problem z AF w E-3. Aparat jeździł cztery razy do serwisu. Warto dzwonić. U mnie skończyło się na wymianie aparatu. Podobno pomaga dołączona karteczka z opisem uszkodzenia po angielsku ale u mnie to nic nie dało.
    po pepiczkowemu trzeba było napisać

    ---------- Post dodany o 16:41 ---------- Poprzedni post był o 16:28 ----------

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Ostatnio dwa wątki/dwie sprawy załatwione nie po myśli użytkowników. Osobiście mnie to przeraża, bo mam ochotę na delikatną używkę (do 12 miesięcy) M1.
    Zdaje się, że Oly tnie koszty gdzie popadnie, ale czy tak buduje się markę?
    Jeden aparat "dla Kowalskiego", ale M1 jest zupełnie inaczej pozycjonowany, szczególnie cenowo. Mimo wszystko mbsz różnicę robi też fakt, że jest to serwisowane w Czechach.
    Karol.K - powodzenia.
    co znaczy po myśli użytkowników ?
    jest pewnie jakaś granica ?
    wysłałem 2 szkła na gwarancji do serwisu, jedno po naprawie ponownie padło, wysłałem drugi raz, ale nie robiłem rabanu
    obiektyw naprawiony
    gdzie jest napisane, że w ramach gwarancji maja czyścić matrycę? co trzeba zrobić aby pobrudzić matrycę ?
    wyslij jeszcze raz z adnotacją, że mają wyczyścić matrycę odpłatnie- na 100 % to zrobią, a Ty dostaniesz rachunek
    pracowałem kilka lat w serwisie , niestety ludziom się wydaje, że jak maja gwarancję to hoho, a moze i więcej producent dla nich zrobi- prawda jest taka, że tam też pracuja ludzie i są rozliczani z tego co robią
    moze O zacisnął pasa i teraz jest dla nas posiadaczy sprzetu gorzej ? takie życie, wszystko trzeba starać się zrozumieć
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

  7. #47
    | OlyJedi Awatar Namor1
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    575
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Cytat Zamieszczone przez viruuss Zobacz posta
    gdzie jest napisane, że w ramach gwarancji maja czyścić matrycę?
    Jeśli czytałeś uważnie to sam serwis napisał, że "Produkt sprawdzony i wyczyszczony" i chyba nie chodziło o czyszczenie pyłków na korpusie.

    U mnie w dodatkowym liście też napisali, że m.inn. przeprowadzono czyszczenie.

  8. #48
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.356
    Siła reputacji
    231
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Cytat Zamieszczone przez Namor1 Zobacz posta
    Jeśli czytałeś uważnie to sam serwis napisał, że "Produkt sprawdzony i wyczyszczony" i chyba nie chodziło o czyszczenie pyłków na korpusie.

    U mnie w dodatkowym liście też napisali, że m.inn. przeprowadzono czyszczenie.
    napisali, że czyścili matrycę ?
    może nastapiła nadinterpretacja słowa "wyczyszczony"
    - wyczyścili błąd
    - wyczyścili obudowę
    - wyczyścili pasek, itp itd
    może czyszczenie matrycy nie jest standardową czynnością serwisową ? tego nie wiem
    pozostaje jak pisałem, wysłac do serwisu z adnotacją o prośbę czyszczenia matrycy odpłatnie
    kiedyś zabrudziła mi się matówka w e400, postanowiłem sam wyczyścić wiecej narobiłem szkód niz to warte, wcale się nie dziwię, że serwis nie rwie się do czyszczenia matrycy
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

  9. #49
    | OlyJedi Awatar Karol K.
    Dołączył
    Feb 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    254
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    Problem w tym, że serwis sam zabrudził matrycę jeszcze bardziej przy pierwszej wysyłce. I ta druga plamka, którą dorobił, jest większa od pierwszej. Zgłosiłem to przez infolinię i przy drugiej wizycie obiecali dopilnować wszystkiego, poza tym miałem zaznaczonę opcję że proszę o wycenę naprawy(w razie gdyby coś miało być zrobione odpłatnie). Nie jest to jakaś tragedia, bo i tak ze względu na dyfrakcję zazwyczaj nie przymykam przesłony w takim stopniu, żeby było to widoczne. Ale jestem załamany i zażenowany taką obsługą. Napisałem maila do serwisu, żeby wyciągneli z tego jakieś konsekwencje, Olympusowi też nie powinno zależeć na kilkukrotnym płaceniu za przesyłkę i serwis oraz na niezadowolonych klientach. Zwłaszcza tych stałych, od 2005 używam tylko Olympusów, wcześniej 4/3, teraz micro 4/3...

  10. #50
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar jagger
    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    1.382
    Siła reputacji
    186
    Moja galeria

    Odp: E-M5 + HLD-6 + 9-18 - wycieczka do serwisu po roku użytkowania.

    obawiam się że serwis olympusa wymienił skład serwisantów... to skarga kolejnego forumowicza... co tam się dzieje?

Podobne wątki

  1. Wycieczka do Paryża
    By dziango in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25.08.08, 16:37
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28.10.07, 17:38
  3. temperatura użytkowania - Oly czy nikon
    By artwont in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29.07.05, 14:15
  4. jesienna wycieczka
    By qwerty in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11.10.04, 21:04
  5. Wycieczka w gory
    By qwerty in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27.09.04, 20:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.