Strona 1 z 24 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 237

Wątek: Wybór laptopa

  1. #1
    | OlyJedi Awatar rodia
    Dołączył
    Oct 2006
    Mieszka w
    Koszalin
    Posty
    883
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

    Wybór laptopa

    Zamierza mi się notebooka zakupić. Trochę nie mam doświadczenia w tej dziedzinie wiec zwracam się z prośbą o radę. Zastosowanie: domowo-biurowe (stronki www robię głównie). Czasami coś przy fotkach pomontuje (ale to ma nie mieć wpływu na zakup). Sporo filmow oglądam stąd ekran panoramiczny. Windows musi być - to ma byc legalne stanowisko - takiego pogrzebuje.
    Na razie upatrzyłem sobie ASUS F3F-AP273H ( 2GHz Intel Core Duo). Cena 3k zł (to maks kwota jaką mogę przeznaczyć.

    1. Co to jest DVD-SMulti ?
    2. Są marki, których należy unikać?
    3. Brać z XP czy Vista? (w kilku przypadkach dystrubucje z Vistą są tańsze o ok 100zł) Pytam o Viste gdyż nie mialem z nią doczynienia.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar pschemo
    Dołączył
    Sep 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    55
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Ad 2) Ja bym nie brał Acera lub innych dziwnych marek..
    Ad 3) W Vistę też bym na razie nie inwestował, bo szybciej będzie ci chodziło XP Tym bardziej że dostaniesz pewnie Home Basic lub Premium...

  3. #3
    Awatar matix21
    Dołączył
    Sep 2006
    Mieszka w
    Annopol
    Posty
    31
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Asus produkuje całkiem niezłe laptopy, zresztą palmtopy i inne urządzenia też. Ale jeśli chcesz coś wytrzymałego, na ciężkie warunki to polecam IBM. Jest troszke droższy ale wytrzymalszy. Podobno laptopy HP też są niezłe. W sumie to jest z czego wybierać
    "trochę człowieka i technika się gubi"

  4. #4
    | OlyJedi Awatar Meister
    Dołączył
    Jul 2006
    Mieszka w
    Lubin
    Posty
    94
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Witam!