Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Jaka tania lampa byłyskowa do e-510?

Siła reputacji
    13
    Moja galeria

Jaka tania lampa byłyskowa do e-510?

Witam, jaką można kupić możliwie najtańszą lampę do olka e510?

Jestem bardzo początkujący, więc chyba musi być to jakaś lampa z dedykowana żeby działał tryb auto?

Znalazłem takie cudo YongNuo YN-460 II.

Ale jest to lampa manualna i nie wiem czy poradzę sobie z obsługą, zdjęcia głównie portrety.

Raczej będzie używana na aparacie. Chodzi mi o coś taniego do nauki, nie chcę wydawać kasy na sprzęt z którego skorzystam sporadycznie i jeszcze zapewne nieumiejętnie

Moderator Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar nightelf
    Mieszka w
    Olsztyn/Warszawa
    Siła reputacji
    187
    Moja galeria

Odp: Jaka tania lampa byłyskowa do e-510?

Jak zauważyłeś YongNyo jest lampą manualną, trzeba ręcznie ustawić jej moc.
    Jeśli chcesz TTL to conajmniej Metz 36 AF-5, albo Olympus FL-600R najlepiej.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
    E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
    moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Rafał Czarny
    Mieszka w
    Krakowie
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria

Kup używaną lampę Nikon SB-28. Ma własną automatykę, która działa lepiej niż marny TTL Olka. Mocna, niezniszczalna lampa, ze stroboskopem. Idealna do zabaw w strobing. Na aukcjach za ok. 400 zł.
    gAlErIa czArNeGo
    oPoWiEm wAm o mArKu
    Pampalini, łowca stworzeń, wypier..lił się o korzeń.

| OlyJedi Awatar PanMarecq
    Mieszka w
    Białystok
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria