Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: Przejście z lustrzanki na bezlusterkowca

  1. #1
    MichalPrz
    Gość

    Przejście z lustrzanki na bezlusterkowca

    Witam,
    jestem fotografem amatorem (interesuje się fotografią i traktuje to jako hobby) i pracuję z Olympusem e-500. Zdecydowałem się na zakup lepszego sprzętu - nie ukrywam ale zależy mi głównie na lepszej jakości zdjęć i szybszej pracy - dotychczas większość ze zdjęć poddawałem obróbce cyfrowej ze względu na nie dość satysfakcjonujące odwzorowanie kolorystyczne przez mój aparat, oczywiście zauważalna zaczęła też się stawać dla mnie ta nie najwyższa liczba matrycy. Teraz zdecydowałem się przesiąść na aparat bez lustra - byłem w tej kwestii nieco bez przekonania ale ostatecznie zdecydowałem się właśnie na taki aparat. Mój budżet to maksymalnie 1800zł, chciałbym aby aparat był w miarę zbliżony funkcjami i przyciskami do lustrzanki (żeby było mi się łatwiej oswoić). Jak na razie zrobiłem generalny przegląd rynkowy. Pod uwagę biorę oczywiście Olympusa (serię PEN, chociaż jest ich tak wiele, że trudno się w tym połapać bo są z oznaczeniami mini, light i zwykłe), Panasonic i Sony nieco mniej mnie interesują - jestem przywiązany do Olympusa ale i otwarty na inne konkretne propozycje.

    Proszę o rady przy zakupie.
    Pozdrawiam

  2. #2
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.859
    Siła reputacji
    162
    Moja galeria

    Odp: Przejście z lustrzanki na bezlusterkowca

    ALe rady w czym? Nie podałeś żadnych wymagań.

    Każdy z dostępnych bezlusterkowców to przepaść w jakości obrazka w porównaniu z e-500. Nawet stareńki E-pl1.

  3. #3
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Posty
    7.421
    Siła reputacji
    290
    Moja galeria

    Odp: Przejście z lustrzanki na bezlusterkowca

    Cytat Zamieszczone przez MichalPrz Zobacz posta
    Witam,