Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 69

Wątek: Om-d M5 czy ...

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Om-d M5 czy ...

Czesc, jestem nowy z W-wy, fotograficzny "entuzjasta" he he he

Podrozojac ostatnio po swiecie koledzy zza wschodu pozbawily mnie mojego Canona APS-C. Chwile porozpaczalem ale teraz trzeba znalezc cos nowego. I jak zwykle zaczely sie schody.

Kilka czynnikow ktore biore pod uwage:
    1) Poniewaz duzo podrozuje sluzbowa i lubie robic zdjecia z podrozy zaczalem sie zastanawiac nad czyms relatywnie malym np. SONY RX100. Nie mam juz miesca na noszenie relatywnie duzych obiektywow APS-C razem z body.
    2) Stara kamera HD wyzionela ducha wiec na rodzinne/podroznicze filmowanie przydalaby sie taka mozliwosc w nowym aparacie. Z takim przeswiadczeniem udalem sie do sklepu dla idiotow i tam pobawilem sie RX100 i jedna rzecz calkowicie mnie zaskoczyla, ostrzenie w trakcie filmowania jest lodowcowo wolne, m a s a k r a ! ! !
    3) dlatego tez 5osiowa stabilizacja i szybki AF OM-D M5 od razu mi sie spodobala. Niesety aparat nie jest tak podreczny ale moze nie mozna inaczej. W sklepie zaoferowali mi go za 3999 z ZD 12-50. Moge go takze kupic w stanach ale to wychodzi jakies 3700 wiec moze nie ma sie co szarpac. Planuje takze dokupienie stalki.
    4) i wtedy wlasnie panasonic wypuscil GM1 ... i znowu mam zagwozdke

PYTANIE: Kupic OM-D M5 czy czekac na GM1 (ze wzgledu na porecznosc i matryce z GX7) czy moze nie kombinowac i wejsc w e-pl5 lub cos innego??

help

Moderator - opiekun giełdy Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar Iwo
    Mieszka w
    Łódź
    Siła reputacji
    50
    Moja galeria

Odp: Om-d M5 czy ...

Potrzebujesz do aparatu tylko KITa i jednej stałki typu portret i wsio? Z portretu polecam 45mm 1,8.
    Jeśli zależy Ci na wizjerze to najlepiej ww. e-m5, ew. Panasonic gx7. Jeśli nie, to wystarczy Ci E-pl5 moim zdaniem.