Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Wątek: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

  1. #21
    | OlyJedi Awatar alnico
    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk, Mikołów
    Posty
    6.228
    Siła reputacji
    202
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Cytat Zamieszczone przez agajan3 Zobacz posta
    przydałoby się ale czy będzie im się chciało

    no i jak ja się z nim rozstanę...
    nie pamietam już jak to było - długo trwa naprawa ?
    standardowe dwa tygodnie czy uwijają się szybciej ?

    fakturę mam z Olympusa (OlyJedi) - to nic nie zmienia, wysyłam jak zwykle ?
    Tu masz opisane gdzie i jak wysłać:
    http://www.partner.olympus.pl/serwis.html
    Formularza Zgłoszenia Naprawy to była u mnie zwykła kartka na której napisałem co jest zepsute.
    Dajesz ksero faktury i gwarancji.
    W moim przypadku uwinęli się w tydzień.
    Można do nich dzwonić i pytać o przebieg naprawy.
    powodzenia
    Ostatnio edytowane przez alnico ; 20.08.13 o 19:09
    OM-D E-M5 I/II + kilka słoików. Łowię nimi oblechy .
    Kiedy wychodzę w góry wracam do domu ; Co masz zrobić jutro zrób pojutrze będziesz mieć dwa dni wolnego.
    Szwarc, mydło i powidło
    || Z Tater ||Bieszczady || Słowacja

  2. #22
    | OlyJedi Awatar Spajd
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    80
    Siła reputacji
    15
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Jak na gwarancji to spokojnie ślij do serwisu, znając serwis olympusa to spokojnie naprawią, nawet jeśli to niekoniecznie wada fabryczna.
    OM-D

  3. #23
    | OlyJedi Awatar agajan3
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    lubelskie
    Posty
    93
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Cytat Zamieszczone przez henry1 Zobacz posta
    Gdzieś było opisane jak reklamować sprzęt.
    Zadzwoń do Warszawy do Olympusa, tam dowiesz się szczegółów odnośnie wysyłki.
    Co to jest dwa tygodnie w porównaniu z wiecznością, jakoś to przeżyjesz.
    już sprawdziłam co i jak, ale piszą że trzeba kopię dowodu zakupu (mam - wydrukowałam) i kartę gwarancyjną - i tu problem bo znalazłam pudełko, w nim instrukcja a karty gwarancyjnej brak...
    a może jej po prosytu nie było w zestawie ?
    a jesli była to jak wygląda ?
    jak to u Was wyglądało w przypadku penów ?

    żaden ze mnie fotograf ale bez aparatu będzie ciężko

    ---------- Post dodany o 20:33 ---------- Poprzedni post był o 20:29 ----------

    Cytat Zamieszczone przez alnico Zobacz posta
    Tu masz opisane gdzie i jak wysłać:
    http://www.partner.olympus.pl/serwis.html
    Formularza Zgłoszenia Naprawy to była u mnie zwykła kartka na której napisałem co jest zepsute.
    Dajesz ksero faktury i gwarancji.
    W moim przypadku uwinęli się w tydzień.
    Można do nich dzwonić i pytać o przebieg naprawy.
    powodzenia
    tydzień to całkiem ok, ale widzę że kartę gwarancyjną miałeś ?
    jakoś nie kojarzę żeby ona była u mnie.
    da radę bez niej ?

    kurcze, czytam że duplikatów olympus nie wydaje..
    Ostatnio edytowane przez agajan3 ; 20.08.13 o 20:36

  4. #24
    | OlyJedi Awatar alnico
    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk, Mikołów
    Posty
    6.228
    Siła reputacji
    202
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Cytat Zamieszczone przez agajan3 Zobacz posta
    tydzień to całkiem ok, ale widzę że kartę gwarancyjną miałeś ?
    jakoś nie kojarzę żeby ona była u mnie.
    a może dają jakieś duplikaty.. ?
    da radę bez niej ?
    Kartę miałem, zawsze gdzie bym nie kupował to była w pudełku.
    Karta jest wymagana więc bez niej może być ciężko, najlepiej do nich zadzwoń i zapytaj.
    OM-D E-M5 I/II + kilka słoików. Łowię nimi oblechy .
    Kiedy wychodzę w góry wracam do domu ; Co masz zrobić jutro zrób pojutrze będziesz mieć dwa dni wolnego.
    Szwarc, mydło i powidło
    || Z Tater ||Bieszczady || Słowacja

  5. #25
    | OlyJedi Awatar agajan3
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    lubelskie
    Posty
    93
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Cytat Zamieszczone przez alnico Zobacz posta
    Kartę miałem, zawsze gdzie bym nie kupował to była w pudełku.
    Karta jest wymagana więc bez niej może być ciężko, najlepiej do nich zadzwoń i zapytaj.

    dzwoniłam - mogę przysłac bez karty

  6. #26
    | OlyJedi Awatar agajan3
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    lubelskie
    Posty
    93
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    dla zainteresowanych - dziś uzyskałam informacje przez telefon, świetny serwis - aparat wysłałam 22-go, a dostarł do nich 27-go, w ciągu jednego dnia go sprawdzili i naprawili i dziś wyjechał, do mnie dotrze koło wt- śr prawdopodobnie.
    o ile dobrze zapamietałam - wymienili przesłonę w aparacie (czasem mialam problem z ostrością - to od tego ? ) i jakiś mechanizm w obiektywie.
    świetnie szybko załatwione i bardzo sympatycznie do tego.

  7. #27
    | OlyJedi Awatar realnasty
    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    1.661
    Siła reputacji
    60
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    To to fajnie Kolejna opinia potwierdzająca wysoką jakość serwisu Olympusa. Szkoda tylko, że ta gwarancja taka przykrótka...
    mikrusek i trochę szkiełek
    Zapraszam do mojego wątku i na Flickr.

  8. #28
    | OlyJedi Awatar agajan3
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    lubelskie
    Posty
    93
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    aparat dziś wrócił -
    wymieniony mechanizm AF w obiektywie
    i jak pisalam przesłona w korpusie - i tu mam pytanie - od czego to się mogło popsuć ???
    i po czym stwierdzić że przesłona nie działa jak trzeba (to tak na przyszlość) - ?

  9. #29
    | OlyJedi Awatar sabkon
    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Poland
    Posty
    339
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Sprawdzanie statusu naprawy na ich stronie działało Ci ? (czy zmieniał się status ?)
    Ostatnio edytowane przez sabkon ; 4.09.13 o 09:00
    Zapraszam na http://sabkon.blogspot.com/. Blog fotograficzny pokazujący znane i nieznane miejsca w Polsce i na świecie. Na blogu znajdziecie moje autorskie zdjęcia m.in. zamków, pałaców, muzeów, bunkrów, fortów, sztolni, tuneli, opuszczonych fabryk, cmentarzy oraz miejsc turystycznych. Prócz zdjęć każde miejsce zawiera wyczerpujący opis historyczny.

  10. #30
    | OlyJedi Awatar realnasty
    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    1.661
    Siła reputacji
    60
    Moja galeria

    Odp: Komunikat "Sprawdź stan obiektywu" - E-PL3

    Cytat Zamieszczone przez agajan3 Zobacz posta
    aparat dziś wrócił -
    wymieniony mechanizm AF w obiektywie
    i jak pisalam przesłona w korpusie - i tu mam pytanie - od czego to się mogło popsuć ???
    i po czym stwierdzić że przesłona nie działa jak trzeba (to tak na przyszlość) - ?
    Ja myślę, że to tylko elektronika i czasami potrafi się popsuć, nawet jeśli robimy wszystko ok. O aparat trzeba dbać i w ogóle, ale żeby to nie było ważniejsze niż robienie ciekawych zdjęć. Czasami takie rzeczy się zdarzają i już
    mikrusek i trochę szkiełek
    Zapraszam do mojego wątku i na Flickr.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 1.04.12, 08:00
  2. "Paproch" wewnątrz obiektywu a gwarancja.
    By sn00p in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 5.05.10, 09:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.